Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ommøblerer vilt i hodet i dag, for jeg/vi har visst klart å bryte "familieforbannelsen", hehehe :-)

Jeg har tre jenter fra før, søsteren min har fem jenter, broren min har ei jente. De to yngste brødrene mine har ikke begynt ennå. Det er ikke så mange av søskenbarna mine som har fått barn ennå (jeg er eldst), men av de som er, så er det fire jenter der også.

Mao: av de 13 oldebarna til mormor så er det BARE jenter.

Det er vel ikke mange som ikke har skjønt det nå, men altså: jeg bærer altså på en GUTT!!!!!!!!!!! Har vært på ultralyd i dag og det er absolutt ingen tvil!

Jeg ble nesten litt skuffet først, tror at pappaen ønsker seg ei jente, men det varte ikke lenge, etter kort omstilling så ser jeg jo at det blir veldig annerledes men veldig ARTIG!!!

Ellers så alt fint ut på UL, heldigvis!!! Og det er det viktigste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he ;o)

Så artig ja. Gratulerer så mye med gutten deres!!!

Er slik her i familien også, men omvendt.

Søstern min har 3 gutter. Broren min har 1 gutt, kusinen min har 2 gutter. Jeg selv har 1 gutt og 1 i magen, men fikk jente for 2 år siden og ei for 12 år siden, så jeg har faktisk brytt mønsteret/forbannelsen 2 ganger....he he

Og våres foreldre er det omvendt, der er det kunn jenter på alle kanter, bortsett fra min lillebror....eneste hanen i høneflokken han ;o)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille gutten du venter :) nå blir familien din glad når det kommer en gutt i familien ^^

Jeg selv har 2 jenter og 1 gutt, og min bror og dama venter en gutt i januar..

14 oktober får jeg vite hva jeg venter, stemmer det med fødselskartet som det har gjort med de 3 andre, så har jeg en gutt i magen ^^

Så her er det lett blanding :)

Skrevet

i følge det kinesiske fødselskartet så skulle jeg jo få jente, og det stemte med all statistikk, men krabaten i magen bryr seg ikke om statistikk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...