Gå til innhold

Jeg har null sexlyst. Har dere noen tips til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare vært sammen i to år, har ei datter på 4 mnd... Og har kanskje hatt sex 3-4 ganger etter fødselen,.. Orker ikke rett og slett. Når jeg legger meg på kvelden er jeg som regel dø-sliten!

Det er ofte slit at jeg passer lillemor hele dagen, da samboeren min er mye opptatt akkurat nå, men det går jo greit, er bare når kvelden kommer så er jeg redd for å ikke få nok søvn, slik at jeg orker dagen etter. Jeg vil jo ikke være en dårlig mor, men det føler jeg at jeg er om jeg sover alt for lite.... Heldigvis sover hun frem til 05.30 hver dag, så er jo bortsjemt iforhold til mange som må opp mange ganger hver natt.

Hva kan jeg gjøre for å få fart på sakene? Har begynt å trene på dagtid for å få mer energi, men føler meg tappet istedet...:(

Samboeren min klager over for lite sex og det skjønner jeg jo.. Han er jo klar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det som regel når en har spedbarn. Er jo ikke så lenge siden du fødte da. Blir nok bedre etterhvert.

Skrevet

tving deg selv til å ha sex selv om du ikke har lyst! da skal du se at det blir fart på sakene. og ikke ha sex vil ikke gjøre at du mirakuløst får sexlysten tilbake:)

8 uker siden jeg fødte, og vi er tilbake til sånn det var før svangerskapet. man må bare ta tak i seg selv og hoppe i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...