Gå til innhold

Det er lov å bruke hodet selv om du er "anonym"..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med flere enn meg leser langt flere innlegg enn de gidder engasjere seg i- av forskjellige grunner.

Når jeg leser hvordan enkelte han hetse og henge ut enkeltpersoner her inne- med navn; tenker du på at vedkommende også kan få fødselsdepresjoner? Og at vedkommende har følelser og kan bli lei seg? Tenker du ikke på at hun har familie og venner som også kan bli direkte berørt av å lese så mye uspiselige kommentarer som dette forumet her kan gulpe opp i løpet av kort tid?

At man er oppreist og oser av selvtillit på jobb eller i enkelte situasjoner betyr ikke at man er blottet for svake øyeblikk. Syns det er under beltespenna å slenge ut informasjon uansett art når personen er navngitt mens feige HI er anonym.. Er du så misunnelig at du må forsøke å drite henne ut for å føle deg bedre selv? Så du vet det, så finnes et forum her for gravide under 18. Om du ikke Er under 18, så oppfører du deg så lite voksent at du burde vurdere om du ikke skulle hatt litt færre tv og datatimer og heller lest litt samfunnsfag.

Skam dere- dette bør dere holde dere for gode til! Prøv å være litt menneske, da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen vits i å prøve å oppdra disse menneskene. Jeg har selv tent på alle plugger ved et par anledninger, men jeg gidder ikke mer. Har mer enn nok med den ungen jeg har her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...