Gå til innhold

Se så søt Linni sin sønn er a:):)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er etter ks. Du ser jo det. Jeg kjenner meg igjen og har hatt 2 ks. Grattis Linni: )

Skrevet

Artig at venninna kaller Linni for Linni Meister. Litt sånn prinsesseaktig og høytidlig å kalle venninnene sine med etternavn. Det skal jeg begynne med også :)

Skrevet

Så bare noe om høstsminke der jeg?

Skrevet

Jeg så også bare det om høst sminke .

Skrevet

hun har nok tatt vekk innlegget. Kanskje litt kjedelig for Linni at venninna er den første til å legge ut bilde av prinsen og ikke Linni selv.

Skrevet

Da har hun tatt vekk innlegget om linni da.

Skrevet

Bildet av Linni og sønnen ble også tatt vekk fra vg.no

Skrevet

Tviler på at hun venninnen er så nær venninne. Hun tok nok det bildet fra vg å la det ut på bloggen sin. Vg har jo også tatt vekk bildet nå. Skjønner ikke så mye men.

Skrevet

Kanskje VG tok bildet fra bloggen? Haha, hvorfor skulle VG være de første på døra etter at Linni har født, særlig når hun som skriver bloggen og Linni er såpass gode venninner at Linni ofter poster innlegg om at hun og denne Anette-Marie har vært på kafé etc. sammen?

VG og venninna har nok fjernet bildene fordi Linni ønsket å være den første til å vise frem gutten selv :)

Skrevet

Linni og mannen har sikkert solgt bildene av babyen til Se og Hør eller et annet blad exclusive, og da er det jo kjedelig at alle i Norge allerede har sett bildene når de kommer på trykk...

Kjempeteit hvis det er venninna hennes som har tatt en MMS hun har fått og lagt ut på nett og dermed avslørt alt da....

Skrevet

Uansett,bilde eller ikke. Gratulerer så mye til de nybakte foreldrene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...