Gå til innhold

gaaah... Noen leger gjør meg gal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet her før om at det kom væske i fra brystene mine. Ikke der melk skal komme ut, men nede i kanten på brystknoppene. Det har det gjort lenge.. Og noen ganger klør det veldig.

Så va jeg til lege for å finne ut problemet. Han ville ikke helt ta meg på alvor, og så mer i hyllene enn på meg, så jeg følte jeg ikke fikk fortalt ham hva problemet var.

Det væsket jo selvfølgelig ikke da jeg var der, så jeg fikk med meg en slags stor qtips for å ta prøver hjemme. Det gjorde jeg, og leverte inn til legekontoret.

Ringte i dag for å høre om det hadde kommet svar, og det hadde det. Damen sa på kontoret at det var påvist en bakterievekst, og lurte på om jeg hadde fått medisin, noe jeg ikke hadde. Hun skulle gi beskjed til legen og be han ringe meg.

Da han ringte sa han at det var kun hudbakterier, så jeg måtte bare regne med at det ville væske ei stund, så gikk det sikkert over av seg selv. jeg prøvde å forklare at det var ikke der melken kom ut det væsket, men nede på kanten, og at jeg kunne ikke gå slik i evigheter, og at jeg måtte jo få noe for dette. Ok han skulle skrive ut en resept på antibitotikakur til meg... Heldigvis.

Men jeg reagerer veldig på at han ikke undersøkte brystene mine da jeg var der. og sa det væsket, heller ikke noe crp, som kan påvise om det er noe bakteriellt i kroppen min.

Dette er jo en vikarlege da, det er alltid en ny utelandsk lege når jeg skal dit, og jeg blir så lei av å ikke bli tatt på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...