Kókuszdió Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Så nettopp When a man loves a woman;) Men er det virkelig sant????? Vodka stinker jo !!
Kókuszdió Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Ja... det må det være? Men mener jeg har hørt det før også....
Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hehe, elsker filmen, men akkurat den setningen der har jeg stussa på mang en gang også. Vodka lukter jo døden.
Kókuszdió Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Lurer på om jeg må teste det en gang... hehe.. Ta en shot også sette meg ved siden av mannen å se om han merker noe,.. haha,.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Hehehehe. Det hadde vært moro å teste det ut, ja! Ser deg for meg stå alene på kjøkkenet og svelge ned en shot vodka. Urk.
Kókuszdió Skrevet 9. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2009 Nei, nei... må gjemme den i KLESKAPET. Sånn som Meg Ryan !!
2søtesmåh Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Tror om man drikker bar vodka,- ikke så man blir helt drita,- så lukter det ikke..Unngå alt av blandevann selvsagt..Og evt skyll munnen etterpå/puss tennene eller spis noe...Tror man skalkunne drikke ganske mye vodka ihvertfall..Men søtt blandevann,- da går det galt...
Kókuszdió Skrevet 9. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2009 faktisk det er det der jeg har hørt også !! lurer på om det er sant....
junior&vesl@ Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Bar vodka lukter ikke... Det er mange som har blitt lurt der, dessverre
Himmel og hav Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Min eks-svigerfar trodde beinhardt på det, og smugdrakk (trodde han) bar vodka og tygde mentolpastiller. Mannen luktet jo som et destilleri med tannkrem på, så jeg tror ikke noe på det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå