Fru Anna Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Lillemor er 7 mnd og holder på å få tann nr. 4 og 5 og biter meg i puppen som bare det! Veldig veldig vondt! Hun fikk sine første tenner når hun var rett over 3mnd og da bet hun meg noen få ganger men så var det slutt, akkurat som om hun måtte venne seg til å ha tenner i munnen. Men sånn er det ikke nå. De siste dagen biter hun bare mer og mer og nå er det hver gang jeg ammer. Etter andre eller tredje bittet så "stenger" jeg "butikken", men burde jeg gjøre det etter første? Noen som har noen gode råd? Igår bet hun meg til blods, og dette er ikke holdbart i lengden, men synes det er litt tidlig å slutte å amme allerede!
Fru Anna Skrevet 9. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2009 Ingen? Tar imot alt med stor takk!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hei! Har ikke dette problemet selv, men leste en lignende tråd her for litt siden hvor HI ble rådet til å ikke rope au eller skrike til for da tror babyen det er en lek og fortsetter. Man kunne heller trykke barnets hode lett mot puppen, for da slipper de taket av seg selv, og forhåpentligvis lærer seg at det er ugreit å bite. Håper det funker )
mine 2 små prinsesser :) Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hei. Frøkna her er 8mnd og vi har vært gjennom det samme. Mitt tips er å trykke hu inn mot brystet ditt når hun biter, så du fyller hele munnen med brystet ditt. Da sluttet frøkna her. Fikk tipset på helsestasjon. Hvis man tar brystet bort kan det hende hun syntes det er moro så det bør du ikke gjøre. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå