Gjest Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Har de 5 siste dagene hatt veldig mensmurringer som kan stråle ned mot korsryggen og på innsiden av det ene låret. Noen ganger er det mer vondt enn andre ganger.. Synes dette er ubehagelig og er redd for at noe skal være galt.. Trodde at livmoren skulle være i mindre aktivitet i 2. trimester.. Er det noen andre som har det sånn? Jeg er 14+2 i dag..
Gjest Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Ja venstre lår.. Men har disse mens murringene i magen ved siden av.. Er det farlig tror du??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå