Gå til innhold

Andre som har det sånn??


Gjest

Anbefalte innlegg

Har de 5 siste dagene hatt veldig mensmurringer som kan stråle ned mot korsryggen og på innsiden av det ene låret. Noen ganger er det mer vondt enn andre ganger.. Synes dette er ubehagelig og er redd for at noe skal være galt.. Trodde at livmoren skulle være i mindre aktivitet i 2. trimester.. Er det noen andre som har det sånn? Jeg er 14+2 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt noen slike dager, og merket ikke noe til det før 2. trimester. Jeg var på ul for ett par dager, og alt i orden! Jeg var også bekymret siden jeg ikke kan huske dette fra nr 1, men tror nok det er veldig vanlig. Min søster var visst veldig plaget med sterke menssmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil nok bli mer aktivitet i livmoren i andre trimester med kynnere og romsteringer fra babyen. Jeg har kynnere nå og da stammer livmoren seg som en ballong. Ellers har jeg slike stikkinger rundt omkring i livmoren, noen ganger også i selve underlive/bekkenet eller hva det blir. De er verst. Men jeg er ikke bekymret for noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos gynekolog i går og fikk se at alt var bra, var kjempe kos å se den lille ligge der å sprelle :) Han sa at det var veldig vanlig med sterke mens smerter, trenger ikke å være likt for alle så det var veldig betryggende å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...