Ingen_nick_ledig Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Noen som har bestilt allerede? Noen tips for hvor vi kan reise med 3 barn?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Ja, jeg vet... og det frister... hehe.., men for min del blir det ikke aktuelt før om ca 2 år til. Da skal jeg feire 30 års dag i syden en plass.. med familen, så nå sparer vi penger så vi kan være der i 2 uker midt i juli. Er en del tusenlapper mer enn å reise utenom skole- og fellesferier.... Må reise i juli rett før minsten fyller 2 år (da er det mye penger å spare...). Vi kommer til å bo på et Sunwing Resort, og det anbefaler jeg på det varmeste når man reiser med barn. Sunwing Resort Sandy Bay på Kypros eller Sunwing Resort Cala Bona på Mallorca anbefales!!!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg har reservert/bestilt på Sunwing Alcudia i juli. Alle Sunwing har BigFamily leil. og leil. store nok til 5 pers. De er veldig familievennlige hotell.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Sunwing ressort Kalethea på rhodos kan anbefales hørte også at sungarden var bra og ka bruke resort sine fasiliteter,
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 SunGarden blir en del av Sunwing Resort på Rhodos fra enste sesong, så de blir det enda større og sikkert bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå