Gå til innhold

Linni fødte vaginalt...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den perfekte sminken etterpå?? hehe, neppe!

Skrevet

Har ikke gått inn på linken, men hun har hette på hode, sykehusskjorte, oksygen i nesa, skjerm foran ansiktet osv. (det bilde jeg så på ei venninnes blogg), og det indikerer kun en ting. Nemlig ks.

Så lillesnuppen hennes kom via ks. Ikke vagina. Punktum!!

Skrevet

Hvor finner dere disse bildene?

fforøvrig får man ikke lov å ha på seg sminke under planlagt ks :)

Skrevet

Lurer også på hvor de bildene er? Link? Ligger ikke på vg.no nå ihvertfall. Forøvrig hadde jeg også sminka meg dersom media skulle knipset bilde av meg rett etter å ha født!

(jeg hadde en laparosopi for nen år siden, hadde sminke på da(kajal/mascara), ingen sa noe om det)

Skrevet

Vel... I brevet mitt om keisersnitt sto det at jeg ikke hadde lov å ha på smykker, neglelakk eller sminke.

Skrevet

Tror nok det ble gjort unntak for Linni for hun var pent sminket og lå absolutt på et operasjonsbord.

Grattis med Dennis :)

Skrevet

Er jo mulig at hun hadde tenkt å føde vaginalt, men at det ble haste snitt på slutten. Er jo ingen som vet. Kan dere ikke bare vente til bloggen hennes blir oppdatert, så får dere se da.

Skrevet

Er virkelig så mange av dere opptatt av underlivet til fremmede mennesker?

Skrevet

Det er jo ikke no bilder på den bloggen der.....

Skrevet

Det lå et bilde på vg (tror det var vg) tidligere i dag der hun tydeligvis nettopp hadde født, med sykehushette på hode, oksygen i nesa og det var akkrat da hun fikk se babyen, altså de holdt den opp foran henne sånn som de gjør ved keisersnitt. Bildet ble fjernet ganske kjapt etterpå, sikkert fordi de skjønte at det ville avsløre at hun har tatt keisersnitt.

Men uansett vil jo dette komme frem, så lettkledd hun liker å gå så vil man jo se arret.

Skrevet

Den lille gullklumpen har nok ikke gått gjennom fødselskanalen nei... Nydelig liten gutt. Grattis til Linni :)

Skrevet

Det ER lov til å ha på sminke under planlagt ks. Jeg hadde det, så det er ingen tvil.

Skrevet

man ser jo at dette var et keisersnitt ja! ingen tvil!

Skrevet

hmm..ja det hadde jo mye med saken å gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...