Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer til Linni. Jeg forstår godt at hun må tåle litt pes siden hun har sagt en ting også gjør hun en annen...men er det virkelig så lett å få ks? Kan jo være hun hadde seriøs angst som hun ikke følte for å dele med resten av Norge, men så rart å lyve da... Hadde vært så utrolig kult hvis hun hadde født vaginalt...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Kanskje hun har problemer som gjør at hun ikke kan føde vaginalt eller har fødselsangst? Og om hun har noe av dette så kan jeg godt skjønne at hun ikke ønsker å fortelle "hele verden" om sine problemer og da er det lettere å lyve litt. Tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Ingen velger da vel ks bare for gøy? De som velger det har vel en god grunn! Linni er da vel like mye menneske som alle andre, hvorfor er det så galt om hun tar ks, men om nabo kjerringa gjør det så er det ingen som bryr seg! Hun har sikkert en like god grunn som andre!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Eneste grunnen til at det er så mye oppstyr rundt akkurat dette keisersnittet er nok fordi hun har gått ut og fortalt at hun skal føde naturlig. Hun har fått massevis av spørsmål på bloggen om hvordan hun kan vite at gutten kommer 9sept hvis hun skal føde naturlig. Hun har aldri svart. Folk har fått ett inntrykk av at hun kanskje er litt "blond" som tror ungen kommer naturlig på termindato. Hvis hun hadde sagt det som det var, at hun skulle ta ks så hadde det nok ikke vært så mye pes. Hun hadde jo ikke trengt å si årsaken.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Ja,det kan mann. Eller jeg fikk det fordi jeg nektet å føde,og da har jeg født fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå