olebrum30_05&09&13 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 de ville ikke gjøre noe med at menstermin er idag og ul termin er 21 september.. min tidligere lege som har sluttet hadde skrevet mulig ringe føden for ekstra sjekk om hvilken termin som stemmer siden de ved journalskriving for 2uker siden syns både hode og mage stemmet med min termin.. fikk ny lege idag (turnus).. og hun og legen mente det ikke var vits å gjøre noe før om 14 dager. så fikk time om 14 dager (altså 2 dager over ultermin) for å eventuelt sjekke om noe skulle gjøres.. men trodde vi etter uke 38 skal gå hver uke? magemålet mitt ligger også på det samme som det gjorde ved forrige kontroll for 2 uker siden.. men det gjorde de heller ingenting med. huff.. regner med jeg bestiller en ekstra time neste uke..for vil ikke gå sååå lenge om min termin stemmer.. syns de tar ¨så lite hensyn til oss.. magefølelsen har sagt min termin hele tiden..legen min har vært i tvil om 21 september stemmer.. off.. får håpe blødningen på mandag var et tegn på at noe er igang.. har masse kynnere og vonde tak som går både framme og bak i korsryggen.. skal gå tur snart og håper det hjelper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå