heisand? Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Nå er det fryktelig lenge siden jeg har lest en bok. Jeg kan lese mange på rad, men trenger en super bok å begynne på nå. Har dere noen gode tips til en bok som var spennende allerede ganske tidlig i boken? Jeg elsker krim, det må gjerne være en annen sjanger, bare den ikke er for tørr og kjedelig, at det ikke skjer noe spennende i det hele tatt. * * * * * * * takker ) ha en fin dag alle sammen!!
dumme mamma Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Kjør meg til slottsparken Alt av Jane Austen Odel av Anne Karin Elstad Cold Mountain av Charles Frazier Bokhandleren i Kabul av Åsne Seierstad Brostein og flere i den serien som jeg ikke husker navnet på av Torill Brekke
heisand? Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 takk! er det noen her som har lest bøkene til R.A Salvatore? spennende? bra?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Twilight serien! =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Liker krimromanene til Mons Kallentoft
Popsipus Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Noen kjenner mitt navn- veldig bra bok :-)
Gjest Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Kan anbefale "Tokyo" av Mo Hayder. En bok jeg virkelig ikke klarte å legge fra meg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Karin Slaughter er favoritten min for tiden. Boka heter Blendet Er to eller tre bøker til som omhandler de samme personene i den fjerde boken begynner hun med nye folk igjen. Jeg blir helt oppslukt av de bøkene. Psy. thriller..
herola Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Camilla Lackberg sine bøker! Sveriges krimdronning! Utrolig brae bøker - veldig spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå