Gå til innhold

Mannen sa nå at han ville flytte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i ett telt i hagen,fordi jeg har begynt på Cerazette igjen ;)

Får bare håpe at jeg ikke blir like hissig igjen som jeg ble sist jeg brukte de!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!

Herregud.... Ble litt skremt av overskriften =P

Skrevet

Hehehe =D

Krysser fingrene for mannen din om at han ikke får bruk for teltet da =P

Tenk positivt på det om han flytter ut dit; da blir det mindre rot inne! =D

Skrevet

Ja, ikke sant! =)

Kanskje jeg også skal begynne på de... Blir sånn av de jeg også. Og forøvrig alle andre horemonelle p- midler.. Hehe. Teeenk så ryddig da gitt =) *drømme*

Skrevet

Hehehehehe,ja ikke sant!

Blir spennende å se om jeg plutselig får kallenavnet dragen igjen hahaha!

Skrevet

Haha =P

En jeg kjenner som kalte søstra si dragen... Spurte mamma hvorfor.. "Har du SETT henne" fikk jeg til svar da =P hahaha

Skrevet

Hehehe,har blitt kalt dragen mer enn en gang kan du si ;) Iallefall når tante rød er på besøk...hehe

Skrevet

haha... jeg ler:)

menn sier de beste tingene i blant.. spurte kjæresten om vi skulle gifte oss en dag, og da sa han, ja hvis du består matte!!

hehe raring, men veldig søt da

Skrevet

Da tipper jeg det er den prevensjonen dama til en kompis av mannen går på også, for hun går bare under navnet Olga from Hell...

Skrevet

Hahahaha Yaddaline! =P Olga from Hell. Ser for meg noe alla Magda i "karl & co" Hehehe. Ingen har sett henne, men alle vet hvor skummel hun er =P

Skrevet

Hehe, mannen min sier at han går fra meg om jeg begynner med p-sprøyta igjen. Og hvis du bare en brøkdel så hissig på Cerazette som jeg var på sprøyta, så skjønner jeg mannen din godt! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...