Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg innbiller meg at han egentlig har veldig humørsvigninger og er vanskelig å jobbe sammen med?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Botox`n har nok trengt inn i hjernen og lager alle disse humørsvingningene. Men han er sikkert ikke verre enn en gravid hormonell kjerring på sitt verste Hehe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 hehe.. jg så Linda Johansen på forkostTV her om dagen. Har dere sett hvor like hun og Jan Thomas er i ansiktet? De snakker til og med på samme måten;) Er de søsken?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Nei, sikkert samme plastikk-kirurg:)
Gjest Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Eg trur han er dritkul! Før tålte eg ikkje trynet på han, men no har eg faktisk verkeleg fått sansen for han. Veldig rart.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Nei, han er ikke vanskelig å jobbe med. Koselig kar. Blir helt oppgitt over dere.
Tigerpote Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Jeg har veldig sansen for Jan Thomas, og ser for meg at han er en sympatisk mann, men at han er en krevende perfeksjonist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå