Gå til innhold

Siste mens 7.aug, noen fler?


4....??

Anbefalte innlegg

I følge termin kalkulatoren har jeg da termin 14. mai og befruktningsdag stemmer med da vi hadde sex!

 

Men i følge en jordmor jeg snakket med er termin 17.mai...

 

Hvordan er formen deres da?

Jeg er trøtt! Men ellers i fin form, merker i grunnen lite til at jeg er gravid bortsett fra litt ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg begynte å spotte 7.august. Men ikke skikkelig mens før 9.Pluss at jeg har regnet med 30 dager syklus. Men har regnet ut at jeg har termin 19. august hvertfall. Fant ut i dag at jeg er gravid. Formen er bra her. Har bare hatt mensenvondt i ryggen, stikkinger nede i magen, og litt treg fordøyelse. Ellers er jeg i bra form. Har ikke helt skjønt det enda tror jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 august her også, men fikk termin 16 mai på terminkalkulatoren...jaja :) Det blir vel justert etter første UL uansett.

 

Formen er fin, merker lite til at jeg er gravid (bortsett fra at det kverner konstant i hodet om hvordan ting kommer til å bli framover, framstår nok som litt mer vimsete enn vanlig...). Lykke til med alt! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 1 august og vet jeg ble gravid 15 agust så har beregnet selv at jeg er 3+4. Var hos legen i dag og fikk pratet litt og bekreftet graviditet.. Har vært prøvere i nesten 3 år og et mislykket prøverørs forsøk bak oss så ikke helt gått opp for meg før i dag.. I helgen skal vi si det til foreldrene våres.. Blir ikke å fortelle det til andre før muligens i november en gang, får se hvordan det vi vises på meg..

 

Eg har merket spesielt denne uken kvalmen og har problemer med å få i meg mat, men legen sa det bare var positivt. Kvalmen sku være godt for då hadde eg de nødvendige hormonene i kroppen åsså var det bare bra jeg ikke fråtset i meg masse usunn mat:-)

 

Ja jenter dette er spennende, ønsker oss lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sista mens 8august,kalkulatorn sa till mig att jag har termin 18 mai (bröllopsdagen min :) 9. Men av erfarenhet så vet jag att det bara är datoer. De kommer när de kommr. Sönnen min kom 3 uker och 3 dagar för termin så... Termin datoer är bara ett dato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste mens 11. august... Testet positivt 09.09.09, og får opplyst termin 21.mai... (forrige termin-test viste 20.mai...). Får se etterhvert hva som blir endelig termin... Formen er fin, men usigelig trett!!!!!! Har to små fra før, så hopper i seng når de er binget for natten... Har tidligere vert plaget med kvalme og halsbrann under svangerskapene.. Så går litt og venter på det...

 

Ømme bryst og stikking i magen, er vel eneste jeg kan nevne av symptomer.. I tillegg til å være konstant trett.....

 

Lykke til folkens.. Spennende..

 

Når går folk til lege første gang?

Jeg har fått time i neste uke.. Er det litt tidlig??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens første dag var 7 august her og. Og pga reisevirksomhet i jobben vet jeg at den sexen vi hadde torsdag 20 august var den som satt spiren. Får også opp mellom 14 og 17 mai på termin, litt ulike kalkulatorer.

Har ikke legetime før 20 oktober, etter det skal jeg "få lov" av sambo å fortelle det.. Familien får vite det noen dager før da vi treffes da..

Symptomer ja; ømme pupper, de gjør kjempevondt om kvelden og har vokst noe voldsomt.. litt småkvalm og uggen om morgenen og avogtil utover ettermiddagen..litt trøtt men ikke mer enn at jeg orker en spinningtime noen ettermiddager i uka...

Ellers er det mye babysnakk på sambo og meg for tida selvom han er nok mer engstelig enn meg på om alt går bra... Jeg klarer ikke la være å glede meg i frykt for at noe skal skje liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 7 august her også faktisk! Fått termin 16 mai av legen min så blir spennede og se på UL om den blir. Lite symptomer egentlig, bare ømme pupper, men da jeg gikk med førstemann så merket jeg heller ikke noe og hadde ett veldig lett svangerskap. Håpe dette blir like fint og lett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 7 aug her og:)

Ingen plager, kun litt ømme bryst og litt humørsjuk... Og så søve eg dårlig om natta=( Eg som alltid har hatt eit godt sovehjerte.... Sikkert kroppen sin måte å forberede meg på at eg ikkje får sove ei heil natt på lenge lenge..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...