dumme mamma Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 seder dere barna i barnehagen om de er snørrete og hoster? Ikke feber. Eller kontakter dere lege?
bambi på isen Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 sender de avgårde så lenge formen er fin, kan ikke bruke syktbarn dagene på vanlig forkjølelse. Har 3 barn, så hvis de skulle vært hjemme hver gang de er forkjøla så hadde vi kke vært mye på jobb.....
Raych Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Kommer nok til å sende dem i bhg hvis de hoster og er snørrete ja, og ellers i fin form. Må litt mer til før vi holder dem hjemme. Kontakter sikkert ikke lege heller hvis det ikke blir noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå