Bulikuli Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 ang. en fest jeg skal ha til helgen. Svarfristen var i går. Vil gjerne vite hvem som kommer å ikke pga mat etc. Er det dumt å sende melding til de som ikke har svart for å høer om de kommer? Eller tolker dere det slik at folk som ikke svarer kommer heller ikke?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Hadde sendt ut en melding for å høre jeg ja. Kanskje de har glemt å svare rett og slett. Svarer de ikke på melding nå heller, kommer de ikke..
Gjest Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg hadde sendt en sms og spurt om de kommer eller ei
Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Av erfaring så ville jeg sendt melding for å høre om de som ikke har svart vil komme eller ikke. For av erfaring så vet jeg at mange er veldig sløve på å svare
Bulikuli Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Tror jeg sender en melding. Er bare redd for at jeg maser, men samtidig så er jeg redd for at folk har glemt å svare og plutselig bare dukker opp. Så står jeg der i beite for mat ++ Takk for svar
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg ville sendt en melding jeg:) Kanskje har de helt glemt at svarfristen har gått ut (ja, det er dårlig, men det kan jo fort skje i en travel hverdag). =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå