Gå til innhold

Mangler svar fra flere


Anbefalte innlegg

Skrevet

ang. en fest jeg skal ha til helgen. Svarfristen var i går. Vil gjerne vite hvem som kommer å ikke pga mat etc. Er det dumt å sende melding til de som ikke har svart for å høer om de kommer?

 

Eller tolker dere det slik at folk som ikke svarer kommer heller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sendt ut en melding for å høre jeg ja. Kanskje de har glemt å svare rett og slett. Svarer de ikke på melding nå heller, kommer de ikke..

Skrevet

Av erfaring så ville jeg sendt melding for å høre om de som ikke har svart vil komme eller ikke. For av erfaring så vet jeg at mange er veldig sløve på å svare

Skrevet

Tror jeg sender en melding. Er bare redd for at jeg maser, men samtidig så er jeg redd for at folk har glemt å svare og plutselig bare dukker opp. Så står jeg der i beite for mat ++

 

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg ville sendt en melding jeg:) Kanskje har de helt glemt at svarfristen har gått ut (ja, det er dårlig, men det kan jo fort skje i en travel hverdag).

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...