1gang09 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 har termin i morgen, og lurer på om jeg skal prøve dette, er førstegangs og ganske lei nå, har hatt litt mageknip siden i går morres men skjer ikke noe mer enn det.. noen som kan dele erfaringer med meg?
Snuppa! Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Det har jeg aldri prøvd og kommer ikke til å prøve det heller uansett hvor lei jeg er! Har hørt det er farlig for fosteret og du risikerer styrtfødsel. Hva med å spørre jordmor om å strippe deg? Det funka på meg, 5 dager på overtid.
1gang09 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Okei, jeg har ikke hørt noe om dette før, og defor så spørr jeg, trur nok ikke jeg vil prøve da siden det kan være fare for lille babyn min, da kan jeg heller gå her:) Jeg har ikke fått noen flere timer hos jordmor, gudene vite hvorfor, skal vel egentlig ha oppfølging men det har ikke jeg fått denne uken her:-s får høre på sykehuset om torsdagen:)
Snuppa! Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Gjør det du Lykke til! Er uansett ikke lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå