Gå til innhold

kan ikke handle pga en bombe. . .


Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja. . . . får handle seinere da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Du får helt sikkert lov til å bruke et annet senter.

Skrevet

hehe . ja det gjør eg nok. men ska på jobb om en time, og har ingen bil. Så det tar for lang tid å gå til noen andre butikker. :)

Skrevet

nei ikke langt fra nesttun. Men der bor ikke eg :)

bruker ca 15 min til nærmeste butikk en vei, og det e evakuert, så bruker eg vel 40_45 min til neste, og det rakk eg ikke siden eg ska på jobb. Men det e vel åpnet igjen til eg e ferdig på jobb. jobber to min fra der det e evakuert så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...