Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 jaja. . . . får handle seinere da.
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Du får helt sikkert lov til å bruke et annet senter.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 hehe . ja det gjør eg nok. men ska på jobb om en time, og har ingen bil. Så det tar for lang tid å gå til noen andre butikker.
Gjest Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Lagunen? er vel ikke så langt fra nesttun?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 nei ikke langt fra nesttun. Men der bor ikke eg bruker ca 15 min til nærmeste butikk en vei, og det e evakuert, så bruker eg vel 40_45 min til neste, og det rakk eg ikke siden eg ska på jobb. Men det e vel åpnet igjen til eg e ferdig på jobb. jobber to min fra der det e evakuert så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå