Gå til innhold

middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt slapp med infuensaa så klarer ikke tenke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi skal slå til med hjemmelaget pizza på en onsdag:)

Har mamma på besøk:)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Fiskepudding, hvit saus, poteter og gulrøtter...

Skrevet

Gutten er syk, og jeg er ikke helt frisk jeg heller så her blir det bare pølser med potetmos og erter- og gulrøttersaus

Skrevet

Barna får pølse og potetmos, og jeg tar kylling og salat =)

Skrevet

Her blir det stekt flesk, kokte poteter, brune bønner og fløteduppe.

Skrevet

Lettsalta torsk (tilbud på Meny!), potet, smelta smør og brokkolipuré.

Skrevet

i dag blir det ostegriljert torsk med tzatziki, salat og poteter til

Skrevet

Stekt fiskepudding, potet og revne gulerøtter

Skrevet

Lasagne og salat, og mango til dessert :)

Skrevet

Åhh, så mye godt folk skal ha til middag i dag! Her blir det litt kjedelig med spagetti, kjøttdeig m/tomatsaus og salat.

Skrevet

Siden mannen er borte i dag har vi bedt bestemor på fiskeboller og stekt flkesk:) Mannen hater det og vi elsker det.

Skrevet

Fiskeboller i hvitsaus, poteter og gulrøtter.. Sykt barn her i heimen, tror det er halsbetennelse, så lettsvelgt mat er tingen ;-)

Skrevet

høres veldig godt ut alt sammen men formen tilsier at d blir nok ringe å bestille pizza tenker jeg så tar vi fiskeboller imorgen :)

Skrevet

her blir det hjemmelaget lasagne :))

Mannen kommer hjem fra 1 uke vekke på jobb, så må lage noe som jeg vet han liker veeeldig godt :)) Og Emilie også elsker det :))

Skrevet

Vi skal ha rester av chili con carne med salat og brød til. Vi hadde det til middag i går, og fant ut at det ikke var så veldig stor porsjon igjen, så da blir det vafler til dessert.

Skrevet

Fiskegryte

Du tar å blanker en løk i ei panne. Putt så oppi frosen pose med brokoliblanding og en boks rømme. Bland. strø masse aromat oppå og legg den fisken man ønsker oppå til damping. Så setter man på potet. Dette er skikkelig jammy altså!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...