Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg har kjøpt ulltøy tid kid`n; merinoull. Vaska med milo på håndvask/ ullrogram (30 grader) og plagget kommer ut med små små hull. WTF? Har ikke brukt plaggene enda- så det skjedde i vask. Trodde reflex var ok kvalitet- har jeg misfrostått?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Du har ikke en bh-spile eller noe annet feil på vaskemaskinen din da. Høres mer ut som et maskin-problem enn klærnes kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 hm... var det som var så rart- for jeg hadde ikke det. vaska kun ull- på ullprogram og dette ene plagget endte opp i ulykka. Er forsåvidt en nygammel vaskemaskin som jeg ikke kjenner så godt så kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 det hender disse "hullene i trommelen går utover og da er det små tagger på de, som fort lager hull i klærne. kjenn etter rundt i trommelen. er det ikke det ville jeg tatt tøyet til butikken og hørt med de reklamert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå