Gå til innhold

Så dere Da damene dro, i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerte veldig på de som satt ved middagsbordet, og datteren på ca 4 løp for det første rundt og hylte "liker ikke liker ikke vil ikke ha - med sutten i munnen - og så i tillegg da de satt ved bordet hylte og bar seg.

Og foreldrene? De satt bare og så oppgitt på henne.

Det stakkars søsknet som oppførte seg veldig bra fikk ingen oppmerksomhet.

Jeg fatter ikke at foreldre orker å ha det sånn!!!!! Jeg hadde ikke villet at barnet mitt skulle oppføre seg sånn. Den familien burde heller være med på Nanny 911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et kort innslag og det er sikkert jammen meg ikke lett med kamera og fremmede mennesker tilstede i en slik situasjon.

Kanskje det stakkars søsknet får mer oppmerksomhet til vanlig, bare ikke akkurat i denne settingen og i dette klippet.

Og ja, jeg så da damene dro og syns det er et festlig og koselig program. Det var det iallefall i forrige sesong.

Skrevet

Jeg så forrige sesong og har ikke planer om å se denne sesongen. Du kommer sikkert til å se mye du reagerer på, det er det som er meningen med serien. Hvis seerne ikke reagerte på noe som helst hadde de gjort en dårlig jobb. Det er tross alt tv.

Skrevet

ja jeg så på det, Kan jo hende hun er i trassalderen men barna mine hadde aldrig fått oppføre seg sånn. Denne jenta styrte jo hele familien, hadde det vært mine barn så hadde dem fått time out og måtte ha gått fra mat bordet. Men mye blir jo framstilt på feil måte på tv da..

Skrevet

Ja, så på det i går. La ikke merke til akkurat dette HI referererr til, var på jobb, så jeg hadde ikke 100% konsentrasjon på tven. Synes forige sesong var koselig, og tenker jeg skal følge med på denne sesongen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...