Gå til innhold

Sosialisering av baby?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt teit spørsmål her,men måtte bare spørre:)

 

Må man sosialisere en baby med andre babyer?

 

Min lille er ikke så veldig mye med andre babyer på samme alder.

Er dette dumt for videre utvikling?

Går det ut over evt. barnehage start?

 

Alt man skal bekymre seg over:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagestarten for minsten gikk veldig greit selv om han var lite sammen med jevnaldrende. Men han var jo en del ute blant folk og vi besøkte hans eldre fettere og kusiner en del da :-)

Skrevet

selvsagt ikke!

 

etterhvert vil du likevel merke at babyen er interessert i andre barn, men de leker jo ikke skikkelig sammen før i 2-3 årsalderen. Før det er det parallell-lek (fra ca 1-1,5 år)

 

jeg synes det er viktig at barna har kontakt med folk i alle aldre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...