Obliging Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 I følge ultralyd, to stk faktisk, så venter vi en liten gutt. Men fastlegen er overbevist om at det blir en jente siden pulsen har ligget på 160 hele veien.. He, he! Tror jeg stoler mest på ultralyden gitt, men noensom har opplevd at pulsen er det beste tegnet fremfor den??
snillemamma1 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Tenker legen at pulsen er høyere på jenter enn gutter? Ikke vet jeg, men jeg har iallefall en gutt fra før og da lå pulsen opp mot 160 hele veien. Nå venter jeg (i følge ul da) en jente og pulsen ligger jevnt på 140 så langt.... Mao har jeg en følelse av at du skal stole mer på ul enn pulsen. - Men time will show. :-)
Mummimamma 09+12 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Min lille prins (iflg. UL) Har en puls som hele tiden har ligget på 135 og har nå lagt seg på 125. Så det stemmer ganske bra på oss. Skal på 3D i morgen, så håper vi ser helt 100% hva det er, for jeg stoler ikke helt på det...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 har en 6 dager gammel gutt og han hadde puls på 140 hele veien.. det samme gjaldt forrige plugg, han lå mellom 120-140..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå