Gå til innhold

HURRA! Da har vannet gått :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så heldig du er! Sjølv hadde eg termin 1.sept, og er rimelig lei no.. Har mykje kynnera, men skjer liksom ikkje nåke meir..kjenner det er veldig nedtrykk, så eg håper det skjer nåke meir snart!

Lykke til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter. Jeg er her fortsatt. Vannet bare fortsetter å komme det... føles ut som det bare renner og renner hele tida. Har hatt noen vondter den siste timen, men er mest som litt sterke menssmerter. Hadde en for en times tid siden som var endel sterkere og som varte leeeenge, men så ble det stille...

Noen som vet hva som evt skjer når vi kommer oss på KK i morgen? Settes man i gang hvis ting ser ok ut eller må vi vente flere døgn på at noe skal skje av seg selv?

Skrevet

oj, i gang på selveste termindato!:) spennende! Lykke lykke til. Gleder meg til å høre fødselshistorien :)

Skrevet

Når vannet mitt gikk, sa di at gutten min ville bli født dagen etter uansett....så du føder nok i løpet av natta morgendagen :-) lykke til:-)

Skrevet

sist svangerskap gikk vannet mitt uten at noe skjedde. vannet gikk en torsdagskveld og jeg ble satt i gang med modningspiller lørdag morgen.. måtte på kontroll hver 12. time. lykke, lykke til.

Skrevet

maipiken: ja jeg lurer på om jeg også må bli satt i gang til slutt eller hva som skjer. Har ikke vært til kontroll ennå, de ville ikke ha meg inn før i morgen tidlig... men aner ikke hva som skjer da. Hvilket sykehus var dette? De har jo forskjellige rutiner over alt.

Skrevet

Lykke til i natt eller morgen.. :) Er nok ikke lenge til du blir mamma nåp... Spennende!!!!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅ heldig du frøkna :-)

Lykke til da.....:-)

Jeg venter ennå, 6 døgn på overtid nå.................

Skrevet

Masse lykke til til Frøkna :0)

Sist så hadde jeg vannavgang to dager før pia kom.... bare å smøre seg med tålmodighet... husker også det vannet som piplet hele tiden....

Får håpe du slipper vente så mye mer og får hilse på lille trille veldig snart :0)

Skrevet

Så spent hvordan det har gått med Frøkna jeg... Har hun fått bebisen mon tro...?

Skrevet

Hun har fått ja:) Fikk i går;) navn, kjønn og mål skal hun få røpe selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...