mammantilde2vakreste<3 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 lurte på hvordan jeg skulle ligge;) Favoritt-stillingen er selvfølgelig på magen.. Prøver å legge meg delvis på magen, med ene foten bøyd, så den tar av for det tyngste. Da skal jeg si deg det ble liv;) Begynner allerede å bli lei av å ligge på siden, men elsker virkelig å gå gravid(selv om bekkenløsninga er i gang). Håper at dere andre oxo koser dere i svangerskapet;)) Er "bare" 20+6
Tweak Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Kjenner problemet! :-P Favorittstillingen her også er og har alltid vært magen, men nå begynner jo magen å bli større og mini sier kraftig i fra når jeg ligger for mye over på magen! Skikkelig akrobat! Så jeg har en pute mellom beina og ligger omtrent i sånt "stabilt sideleie"... :-) Koser meg med å være gravid, men bekkenløsningen gjør vondt her også, så det å snu seg om natta er ei pine, å finne ei god liggestilling likeså, og når jeg endelig har funnet den så må jeg opp på do og tilbake i senga må jeg starte prosessen på nytt, he he. Akk ja :-D
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 hehe;) sånn er det her og, med at prosessen må startes på nytt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå