Gå til innhold

Linni effing Meister

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan funker den derre bestille-baby-til- en-kul-dato-opplegget??

Har fulgt med på bloggen og litt i media og det har hele tiden vært helt klart at de skulle få sønnen 090909, javel ks tenkte jeg, men neida, de skal ha en naturlig fødsel. Ikke visste jeg at de kunne skreddersys til spesielle dager.

I går hadde hun vært på sykehuset og tatt blodprøver og i natt reiste de i all hast på fødestuen.

Kan noen vennligst forklare fenomenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tehe, kan virke som det er bestilt ks her som ingen skal vite om, men samme det.. Linni er jo kjempesøt.

Skrevet

Kanskje hun skulle settes igang, og fikk velge mellom et par datoer... Hadde også valgt idag om det var et av valgene.

Hvorfor bryr du deg? Tvier på helsevesnet legger seg flate for Linni Meister, tror nok dette har en naturlig forklaring.

Skrevet

Jeg er ikke HI, men jeg synes det er et interessant spørsmål. Ikke det at det det spiller noen stor rolle, men hvordan kan man få lov til å velge dato selv når det gjelder naturlig fødsel?

Jeg ble ikke satt igang da jeg ville, gikk heller 12 dager over tiden.....

Prøvde akupunktur og gud vet hva....

Så er det noe "kjendis-greier" eller?

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor det skal ha noen innvirkning på ditt liv hverken den ene eller den andre veien. Så lenge ungen kommer ut og alt er bra, bør det være det samme.

Skrevet

Dette har jeg også stusset på. Og jeg har også fulgt med på bloggen hennes, syntes hun er en kjempesøt jente!

Men hvordan kunne hun være så forbanna sikker på denne datoen hele veien? Og ved igangsettelse skjer vel ikke det på natta for å rekke å føde på den "kule datoen"?

Hun bedyrer jo at hun ikke skal ta ks, og de har jo blitt filmet hele veien fordi det skal lages en dokumentar/reality serie om svangerskapet og fødselen, da vil det jo bli avslørt om hun har tatt ks? Er jo latterlig om hun tror at ingen vil finne ut av det?

Skrevet

Det var da svært så hårsåre folk ble på vegne av Linni da?? Hadde da satt spørsmålstegn med det samme om det hadde vært Dorthe Skappel eller Mette Marit.

Har selv født på Haukeland og der må man omtrent ha håndfaste bevis på at en av legene har gravd ned lik i hagen sin for å få presset seg til ks. Etter jeg fikk sønnen min snakket jeg med 3 damer som alle var 22 dager over tiden og bare en av de var satt i gang. DERMED synes jeg dette er høyst merkelig

HI

Skrevet

En venninne av meg fikk KS på Ahus kun fordi hun ville. Ikke hadde hun fødselsangst heller. Hun ytret et ønske om KS og fikk det. Enkelt og greit.

Nå vet ikke jeg om Linni skal føde på Ahus, men det er mulig hun har en "snill" lege som venninna mi.

Skrevet

Her i oslo-området skal det ikke mye til for å få ks.Ullevål og riksen f.eks. tvinger ingen til å føde vagianlt om man ikke vil.

Skrevet

Men det er jo det jeg lurer på. Hvorfor blir hun satt i gang når det er i dag hun har termin???? Og hun har visst i flerfoldige måneder at dette er dagen hun blir mamma på.

Helsepersonell er jo generelt veldig i mot å sette i gang og det gjøres jo tidligst 12 dager etter termin med mindre det oppstår komplikasjoner. Når jeg leser innlegg etter innlegg på barn i magen om folk som trygler om å få bli igangsatt fordi de er så slitne, men får avslag lurer jeg på hvordan hun har klart det. Hun var på God kveld Norge fest på fredag så hun var vel i god form.

Synes bare at det er teit om hun har fått til dette på grunn av en snill lege og at hun er kjendis.

Skrevet

Synes også det er rart - hun må jo ha KS da ?

Hadde vært MINST like intr. hvis det hadde vært Frk. Skappel - kanskje enda mer da ! :-)

Skrevet

Jeg kjenner ei som ikke er kjendis som også skal ha ks idag!

Altså.. Tviler på at legene som innvilger ks bryr seg noe særlig om at linni er kjendis.. Dere sliiiiiiiiiiiter

Skrevet

KJære deg anonym 10:30 hun skal ikke ha ks hun skal føde naturlig må vite!

Skrevet

1030 her. Jeg driter i om hun skal føde eller ha ks. Det har ingen innvirkning på mitt liv. Det har ingen innvirkning på mitt liv at hun skal ha barn heller. Det burde overhodet ikke ha så stor innvirkning på andres liv som det tydeligvis har her inne... Sykt!!

Skrevet

Jeg ble satt i gang i den forstand at de tok vannet, og det var 10 dager før termin. Drypp ble også vurdert, men bryststimulering gjorde at jeg ikke trengte dette likevel. Det var ikke noe "galt", men jeg hadde fryktelig mye smårier og kroppen var fødeklar.

Det er vel ingen av oss som vet hvorfor Linni evt. er blitt satt igang, og historien bak det. En gjeng med damer inne på et gravidforum bør vite såpass mye om svangerskap; alle er forskjellige og det kan være tusen grunner til at ting blir gjort på den ene eller den andre måten.

GET A LIFE!!!!!!

Skrevet

Dere som mener at andre er syke og ikke har noe liv som bryr seg om dette, drit i å skriv innlegg i tråden da!

Vi bryr oss ikke om dere!

Skrevet

LInni var på God kveld Norges kjendisfest på fredag og i går laget hun middag til svigerfaren sin. Tror ikke formen hadde noe med saken og gjøre. Og om du går inn på bloggen hennes ser du at for tre uker siden skriver hun at det bare er tre uker igjen osv. Vanskelig å planlegge dårlig form langt frem i tid gitt.

Tror jeg har konkludert med at hun tror å føde naturlig må bety å føde vaginalt, og at hun ikke vet at det betyr å føde uten medikament o.l.

HI

Skrevet

Å ja, det er sant, det er bare lov å være enig her inne!

Skrevet

Kan jo ha vært slik at hun har blitt enig om at hvis ikke fødselen startet før termin, så ville hun bli satt igang på termin..

I og med at hun egentlig skulle ha KS, så er dette "løsningen"

Vet om flere som har blitt satt igang på termin pga de f.eks har vært redd for å gå over termin...

Skrevet

hun har visst når hun skal føde... hun sa at forrige helg var den siste helgen de skulle ha alene og da vet du når du skal ha. enten så ble hun satt igang og håper babyen kommer raskt eller så skal hun ta ks.

linni er typen til å ville ha en "kul" dato ting ungen sin ;)

og hun kunne ikke vite når hun lagde barnet at den skulle treffe 09.09.09 så hvorfor ikke gjøre noe ut av det.

men tar de ut ungen kl 09.09 da skal du få høre mer om min reaksjon, hihihihih

Skrevet

Vel, når jeg hadde tre uker igjen til termin så sa jeg til folk at det var tre uker igjen. Selvfølgelig kunne det hende at jeg gikk over tiden, men det tenkte jeg på der og da. Så å si at det er tre uker igjen til babyen kommer pga termin, er vel ganske normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...