Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Vi flyttet fra hverandre for 1 uke siden (har vært slutt i 7 mnd, og har gått og irritert vettet av hverandre siden da...), og har begynt med samvær så smått. Da han leverte barnet vårt i går, kom han inn en liten tur, for han måtte se på og signere en samværsavtale. Det var krangling fra han kom inn døra, så jeg bad han bare tie stille, signere avtala og dra igjen. Til helga skal han ha gutten vår, men i går sa han plutselig at det ville han ikke (bare for å gjøre ting vanskelig for meg, siden jeg har invitert folk hjem hit for å feire bursdagen min). Saken er at han skal søke oppholdstillatelse nå på grunnlag av samvær, og trenger en bekreftelse fra meg på at han følger avtalen for å få dette. Jeg hadde skrevet dette i går og gitt til han, men når han sa at han ikke ville ha gutten i helga, sa jeg at da fikk jeg få tilbake skrivet om at han følger avtalen. Men når jeg forsøkte å ta arket, bet han meg i armen slik at jeg begynte å blø (og blør fremdeles.. når skal det stoppe?). Det var kjempevondt, så jeg begynte jo å grine rett foran barnet vårt. Så jeg har rett og slett ikke lyst til å se han i det hele tatt ved henting/levering av barnet vårt, men vet ikke hvordan jeg skal få til dette? Jeg tenker også på om jeg skal gjøre slik at han ikke får oppholdstillatelse, slik at jeg får han helt ut av livet mitt, men tenker at dette kanskje ikke er til det beste for barnet vårt........ Men er det noen slags kontor jeg kan kontakte for å snakke om dette?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Biting er vold, så jeg ville anmeldt han jeg!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Aner ikke hvem du skal snakke med, men jeg hadde ikke latt han være alene med barnet mitt når han biter deg til du blør! For en umoden og barnslig mann!!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Ja, han er det, og jeg ønsker slettes ikke å se han igjen. Han driver også å ringer meg hele tiden. Og han ringer helst på hustlf, for der har vi ikke nr-visning. Ringer han på mobilen kan jeg jo bare la være å ta den.... Utrolig irriterende. Enkelte kvelder jeg har dratt ut kontakten på hustlf og slått av lyden på mobilen. Ellers driver han og plager alle som nærmer seg meg. Sist jeg var ute danset jeg med en fyr, og nå han han fått masse trusler fra eksen. Jeg vil bare at han skal la meg være i fred :-( Jeg kan jo som sagt lage problemer for han angående oppholdstillatelse, men tenker at sønnen min egentlig har et godt forhold til faren, og jeg vil jo ikke være den som tar fra han pappaen hans..... Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg.......
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Det er veldig mye bakterier i et menneskebitt... Du bør dra på legevakten og få stivkrampesprøyte...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Anmeld han! Og du MÅ rett og slett være den som tar fra pappaen hans. Når det er det beste for sønnen din og du vet ikke hva som kan skje når de er sammen så må du rett og slett ikke gi han fra deg. Dra til legevakten og få dokumentert at du har blitt bitt av bf. Da har DU alt på det rene i allfall. Skriv opp alle sms du får med dato, klokkeslett osv. Han høres ikke helt god ut i hode. Og dere får det nok mye bedre uten han.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 En slik far fortjener ikke se barnet sitt, og gutten deres fortjener bedre enn han. Ja, det er trist at sønnen din ikke får være sammen med sin far, men noen ganger må sikkerhet gå foran... Tenk om han tar sønnen deres og reiser ut av landet?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Jeg hadde på meg genser, så han bet meg jo gjennom genseren, så da er vel ikke dette nødvendig? HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Selvfølgelig er det nødvendig hvis han bet deg til blods! Jeg er SÅ lei av dumme kvinnfolk som forsvarer de voldelige mennene sine. Gå og anmeld ham, og ikke trekk det tilbake etter 1 uke fordi du syns synd på ham. Barnet ditt fortjener ikke samvær med en voldelig psykopat.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Oki.....Tenkte bare at bakteriene ikke kom gjennom genseren........ Men jeg får sjekke vaksinasjonskortet mitt og se når jeg sist fikk stivkrampesprøyte da.... Når har jeg sagt at jeg forsvarer han forresten? Jeg skrev vel faktisk det at jeg ønsker å aldri se han igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå