Gå til innhold

Utslitt av lite søvn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler som ikke sover her? Har 30 dager igjen til termin, men klarer ikke sove på natten, er helt utslitt av dette. Er veldig redd for å starte en fødsel etter en søvnløs natt, da må jo alt bli veldig mye tyngre.Er jo på grinern hele dagem pga mangel på søvn, alt er liksom vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn en periode. Du får se fram til permisjon om ikke lenge. Da kan du ta igjen tapt nattesøvn på dagtid:-) Blir det for gale syns jeg du skal sykemelde deg siste uka. Viktig å ta vare på seg selv nå. Blir helt ødelagt av for lite søvn!

Skrevet

Har mange netter der jeg våkner kl 4 og klarer ikke sove mer - men har mest gode ting å tenke på så da ligger jeg og koser meg litt. For min del så plager ikke dette meg, men så har jeg ikke sovet godt på over to år da.. Har en jente på litt over to år som så og si aldri har sovet natten gjennom, så har eksistert på maks 6 timer søvn disse årene.

Skrevet

Henger meg på den. Lite søvn og andre plager som halsbrann, uro i armer og ben og utallige do-turer gjør hverdagen uutholdelig. Har 36 dager igjen, og forstår selv ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom det.

Skrevet

Har det samme problemmet her.

Får ikke sove så veldig mye pga bekkenet, kvalme, halsbrann, dobesøk osv. og dette har foregått i hele svangerskapet egentlig.

Har termin i 11 november, så det er en stund til baby kommer, men bynne å bli vant til å ikke får sove nå:).

Jobber nå bare 50% og heldigvis kan jeg komme på jobb når det passer meg. Så jeg prøver å sove så mye som mulig før jeg drar på jobb.

Viktigste for meg har vært å ikke stresse om morran og tar det helt med ro. De dagene jeg ikke har fått sovet noe, velger jeg å ikke dra på jobb og heller samle litt krefter til dagen etter.

Har også hjulpet litt å sove en liten halvtime/time midt på dagen eller etter middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...