Gå til innhold

Planer idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen :) Har dere noen planer idag da?

Jeg skal nå følge barna på skolen og når jeg kommer hjem må jeg vaske trappevaska siden det er min tur denne uka og så må jeg rydde litt her. I ettermidag skal jeg på besøk til søsteren min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen =)

Jeg hadde tenkt å legge meg i senga når jeg kom hjem fra levering i bhg. Men var så våken da at jeg ser heller om det blir en hvil litt senere.

Nå skal jeg gjøre litt papirarbeid, senere skal jeg sykle litt.

Henter barna i bhg og lager middag. Siden lillebror er litt sliten blir det nok en film etter middag, og tidlig kveld.

Skrevet

Jeg bør gjøre en del i dag, men det er så fint vær og formen er ikke på topp så det blir nok til at jeg utsetter det til i morgen.

Ha en fin dag!

Skrevet

Planen var som følger: Levere i bhg/skole, spise frokost og dusje, støvsuge, vaske og rydde på terassen, jobbe meg gjennom vaskerommet...deretter hente barn (kl 13:30), lage middag, slappe av hjemme med mann og barn og nyte at det er fredagskveld:)

Foreløpig har jeg kommet til punkt 2, så vi får se hvor langt jeg kommer....

Skrevet

Jeg og lillemor er hjemme alene nå på formiddagen, nå har vi spist frokost og ser på barne tv. Skal til byen og hente en pakke på posten snart, og å treffe en kompis som er her på ferie nå. Ellers skal vi se på noen hvitevarer.

Når eldstemann kommer fra skolen må vi til byen igjen å kjøpe bursdagsgave da han skal i bursdag i helga.

Middag må jeg nok lage etterhvert. Ettermiddagen er ikke planlagt.

Skrevet

God formiddag.... :o) Jeg stod opp med mann og barn ved 07 tiden. Holdt dem med selskap til dem reiste på jobb og bhg. Så gikk jeg å la meg igjen, pga at jeg ikke har sovet noenting omtrent i natt. Stod opp igjen for en time siden. Puttet noe tøy i tørketrommelen, spiste frokost. Har betalt litt regninger og nå sitte jeg her.

I ettermiddag skal jeg og sønnen avsted ut å spise middag, han jeg bor med skal på teambuilding (les fylletur) med jobben fra idag til i mårra. Så får vi se hva annet som skjed utover dagen.

Skrevet

Jeg er alene i hele dag, så jeg skal rydde, vaske, rydde, vaske, rydde, vaske... Og så kollapse på sofaen rekner jeg med. Har tømt 1 kott i dag og sortert klær. Ble 5! sekker med klær til fretex/ innsamling og 1 sekk med leker. Har fremdeles 1 sekk babyklær stående, men den er det visst noen som har sett seg ut. :)

Foreløpig skal sekkene ned i kjelleren i påvente av en innsamling. Fretex har dessverre ikke kontainer her, fordi det var innbrudd i de hele tiden.

Ellers blir det vasking fra øverst til nederst. Rekner egentlig med at helgen går i det og. Storvasking før høst/ vinter.

Og så skal jeg en rask tur på posten og hente den nye dressen til lillesøster. Er spent på den, for det er et ukjent merke.

Skrevet

planen i dag: har vore å hentet jenta hos svigerfar, siden eg er syk, så har ho såve der. kjørt sambo, han skal på cup til sandefjord i helga, så er det snart tid for å lage middag. etter middag skal vi legge sammen kler å tørke støv (jenta elsker det) så er det kos resten av kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...