Gå til innhold

hva skal dere i dag da, damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal støvsuge en etasje (hvis bekkenet syns det er greit), følge jenta mi i bhg, sortere og kaste en haug med blader, male litt på en vegg, lage middag, og SOVE etter en veldig søvnløs natt. Har så mye jeg vil gjøre, men ikke orker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok kanskje en time eller to under dyna, når jeg får levert sønnen i bhg.. Sover så dårlig om nettene, ligge bare å vrir på meg. Når søvnen er unna gjort, så ha jeg tre stk soverom som skulle være vasket og sommertøy som skal pakkes vekk.

Skrevet

Jeg skal på lekeland med gutten min, ha litt kvalitetstid før fødsel :)

Skrevet

Jeg skal til jordmor om en time:) Hun skal sjekke modning i dag har vi avtalt, og jeg håper hun stripper litt i samma slengen hvis det er modent i det heletatt da (5 dager til termin og førstegangs så jeg har mine tvil...).. Senere er det sove litt på programmet før vi skal på besøk til noen venner i ettermiddag:)

Skrevet

Jeg skal til frisøren, og senere i dag skal jeg ta jenta mi på to år med på turn!

Skrevet

her er det storm, så i dag skal jeg og 2-åringen kose oss med bollebaking osv, ha en skikkelig kosedag før lillebror kommer. :) tar deler av dagen hos besteforeldrene i tilfelle kreftene plutselig tar slutt og jeg trenger å hvile, er tre dager på overtid nå, og har en verkende kropp i dag...! :) men kos må man ha uansett ;)

Skrevet

Jeg skal bare slappe av. Vaske litt tøy og sånt da, så det ikke hoper seg for mye opp, i tilfelle det blir fødsel veldig snart:) Mannen vasker IKKE nemlig:)

Skrevet

skal vaske litt hjemme, før jeg skal overasske gubben med middag ute og skvise inn litt shopping :)

Skrevet

jeg skal treffe mine medgravide søstre på kafe. Håper ikke alle har født, slik at jeg ender opp alene :)

Skrevet

Laget frokost og matpakke til mine 2 skolejenter og levert mini i barnehagen. Satt på klesvask, brettet litt klær, reid opp senger. Har en time til jeg skal hente mellomste på skolen.Så har jeg legetime, hjem for å forbrede litt tidlig middag, siden de 2 største skal spille kamp midt i ettermiddagen....så blir det vel kveldstell og leggetid for barna.

Denne dagen kommer jammen meg til å fly avgårde den også, man får kose seg i øyeblikkene!!

Ha en flott høstdag allesammen:)

Skrevet

Skal ha lunsj med en gammel kollega, rusle litt og bruke litt av lønnen min som kam i dag:) (hvis jeg orker å gå rundt i byen da...) Ettermiddagen blir brukt på å kjøre barna rundt på aktiviteter da onsdager er vår matatondag...!

Skrevet

....jobbe. Sitter og forbereder forelesning til i morgen, og gleder meg til permisjon : )

Skrevet

føde ;) Håper jeg i alle fall :)

Skrevet

Prøve å vaske og rydde litt hjemme, ihvertfall sette igang min kjære:) Så skal vi prøve og få forhåndstemt :)

Skrevet

Skal prøve å bli ferdig med å vaske de siste babyklærne. Synes det er så koselig, men bekkenet mitt klarer ikke mye om gangen. Så skal jeg se om jeg får pakket ned litt klær (mine) for jeg flytter på lørdagen, så må begynne smått å pakke litt også til det. Er kommet goft i gang allerede. Ellers blir det vel noen små lurer på sofaen i mellom øktene!

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

Har hitt til sydd ferdig trekke til kurven til babyen :) Så ska æ stelle mæ litt ! Også når typen kommer hjem, ska vi ut å spise bursdags middagen hannes :)

Skrevet

Se på Friends og venter på at min kjære skal komme heim frå jobb! Veldig givande dag ;)

Gleder meg sånn til babyen kjem sånn at vi kan gå på turer og trening og sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...