flise78 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Noen som vet, eller skal det føles annerledes når en er gravid?
Trulte76 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Helt vanlig med mesnmurringer. Trur jeg har hatt i alle mine 3 svagerskap. Kjennes ut som mensen er på vei, men istedet så er det en liten spire som har kloret seg fast
Nellybelly Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Sitter her på 3. dagen med murringer... eller verk... 2 siste dagene verst. Men har ikke måttet tatt tabletter ennå da heldigvis... Jeg har ikm i dag eller i morgen. Bruker få mensmurring et par dager før mensen. Alt ligger tilrette for tr. Tok faktisk en billigstrimmel i dag tidlig, men den mista jeg på gulvet, og hadde tisset 3 timer før... Der kunne jeg skimte den svakeste antydning jeg noengang har sett...!! :-( Så jeg innbiller meg ting, men skylder på synsforvirring!! Opp i lyset og hvis om at dersom atte... så den stoler jeg IKKE på. Har hatt kjemisk gr. før, så... Murrer fælt, så er på do hele tiden for det er virkelig som om mensen har kommet... Jeg skal faktisk til gu i morgen til etterkontroll etter lap, så vet ikke helt hvordan det skal gå. Enten så blir det en RØD "fornøyelse" eller så vet ikke jeg. For min del tror jeg (og vet) at jeg får straks mensen, men som trollemor skriver så er mensmurring ofte et tegn. Håper det stemmer for deg ) klem
*shehasmyheart* Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hei:) Jeg har alltid hatt mens-murring når jeg har vært gravid. Kan ikke si at det føles helt anderledes enn vanlig mens-følelse. Men jeg får murringer uansett, så er ikke no tegn sånn sett for min del;) Lykke til ihvertfall:)
Marri :) Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Hei! Jeg vet ikke fasit svaret, men jeg har hatt kjempe sterke mens smerter noen dager nå og det er fortsatt to dager til IKM... venter i spenning:) Andre symptomer er ømme og "annerledes" bryster og en følelse av at noe er annerledes denne gangen.
flise78 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2009 Var hos legen i dag og sa at mensen er i anmarsj, men hun sa det samme som dere, det kan være et tegn på graviditet. Tok blodprøver og urinprøve, den siste var forøvrig negativ og jeg er nesten 100% at jeg ikke er gravid 2 dager før IKM, men men...når er det gjennomslysning/røntgen av eggledere som står for tur om en 14 dagers tid og sjekking av mannens småtroll så da er det ivertfall gang på det etter 9 pp. Skal også ta progesteronprøver ute i neste syklus så jeg føler meg godt ivaretatt og ikke minst tatt på alvor tidlig i forløpet. Kjenner meg mer avslappet og er glad når mensen kommer....om det da ikke er de mest hyggelige dagene i mnd.....men sånn er det å være kvinne:-)
flise78 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2009 Marri; hadde det slik sist mnd. Da kom mensen 5 dager for sent, følte meg annerledes, og mannen sa det sammen.....gode tegn det. Krysser fingrene:-)
Marri :) Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Flise 78; takk for oppmuntrende svar Hadde bestemt meg for å ikke ha noen store forhåpninger denne mnd, men når det nærmer seg IKM blir alt veldig spennende uansett! Tror jeg får ta en test imrogen tidlig. Godt at du føler deg bra ivaretatt hos gyn, hun jeg går til er også veldig flink og konkret. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå