Gjest Tale30 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 En ting som forundrer meg er å se hvor rolige og behersket de virker. Hadde jeg vært i en slik situasjon hadde man bare sett svettedammen etter meg..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Til gjengjeld har de visst om dette i lang tid. De visste jo at straffen skulle bli "dømt til døden". I tillegg har de hverandre og det er helt sikkert noe annet å sitte på cella, enn LIVE.sendinger..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg satt faktisk å tenkte på det samme, stoisk ro. Lurer på om det er kulturellt. Har hørt en rekke blackbox taper og det virker som om asiatere reagerer mere med hyl og skrik, mens vi hilser til mor, kone og barn.
Gjest Tale30 Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg er ikke asiat men her hadde det blitt hyl og skrik
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Det er fordi de er skyldige og de viste nok at de kom til å bli dømt til døden. Tilpass for de
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Skyldige eller ikke, det er ingen pysegutter med fotformsko som jobber som sosionomer eller lærer i den norske skolen. Dette er de tøffe gutta. De med testosteron og mot. Blir faktisk litt imponert, selv om jeg mistenker dem for å være noen forferdelige typer.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Ikke akkurat dibberes våte drøm av noen barnehage onkler.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 rart hvor mange her inne som vet hva som har skjedd og hvilken typer de er.. hvis dere var der, hvorfor ville ikke dere forklare dere da?? tror også at de har vært borti mye bang jobb, og dette r gutta som selv har søkt seg til et yrke i militæret. er foressten ikke mange som tør å oppholde seg og reise rundt i land som Kongo. Moland f. eks er jo selv bosatt, eller var kan man si, i Uganda. jeg ville ikke ha reagert med hyl og skrik, hadde nok mere gitt opp, håpet på det beste, forventet det meste. synes gutta ser ganske så knust og oppgitt, medatt ut.. rettsaken har jo vært en stor vits fra den ene enden til en annen, så de sitter vel og venter og håper på¨at de skal få lov å føre saken i en ordentlig rettsak. man må jo bare sitte i Norge og nesten le, når de i Kongo dømmer de for spionasje, på bakgrunn av at de tror gps og mobiltilf er spionutstyr av ypperste klasse, at kong Harald har personlig interesse av å spionere på Kongo, og forventet at kongen skulle ta ansvar. hele rettsaken stinker av spekulasjoner, korrupsjoner og en skremmende lav mangel på intellektuelle kunnskaper og proffesjonelitet. de sier at man skal respektere Kongo, og respektere rettsaken.. hvordan kan man respektere en vits?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå