Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Yes, da var terminen her. Sambo er jo heeeelt klar på at vi skal klare det innen de neste 23 timene, men da må det skje noe ganske raskt Har litt kynnere og litt nedpress og om jeg legger meg ned så får jeg mensmurringer nederst i magen og litt over i ryggen. Men så fort jeg setter meg opp så forsvinner de Skal til jordmor på kontroll på formiddagen i morgen. Tror ikke det skjer så mye annet enn vanlig kontroll da? Kom igjen Knøtt! Mamma og pappa (spesielt pappa tror jeg!) er veldig klare for å treffe deg nå! Vi har fyr på peisen og et deilig ullfell du kan sove på. Jeg vet det er fint og trygt inne i magen, men jeg LOVER at vi er snille og skal gjøre vårt beste for å ta vare på deg. Og så har du en kjempespent bestemor som skal bli bestemor for første gang, og ikke minst 3 tanter (og tilhørende onkler) og bestefar og mormor og morfar og to oldeforeldre som vil treffe deg!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hihi, babyen blir jo sikkert vettskremt ved tanken på alle folkene som vil hilse på! Kanskje den er litt sjenert? ;-)) Krysser fingrene for at noe skjer snart!
septbaby09 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Krysser fingerne her jeg også, selv om jeg syns det er litt vemodig at alle de kjente nickene forsvinner en etter en ;( Sitter her med menssmerter og 10 dager igjen selv, og begynner å bli alvorlig lei!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 Ha ha, ja kanskje det. Men alle familiemedlemmer bor faktisk minst 8 timer unna så er nok ikke de første som står og banker på døra vår
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2009 septbaby09fødeklar: Ja, og det er så mange som har født før termin de siste dagene, blir jo nesten litt misunnelig... får virkelig håpe det er vår tur snart
septbaby09 Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 Ja jeg syns også det har vært mange også førstegangs som har født før termin, så går liksom med et lite håp her selv:)
VillemoVær Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Jeg gikk 18 dager over 1. gang.... Og nå er jeg 5 dager over hitill....:-( Å jeg har prøvd alle tips og råd begge gangene...men de kommer ikke før de er klare for det...... Lykke til
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2009 18 dager! oi, da er jeg jo nesten uti oktober. Nei, jeg håper virkelig ikke det! Storesøstra mi gikk 14 dager over. Vi får vel bare vente og se
VillemoVær Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Huff, ja det er forferdelig, derfor er jeg blitt ganske redd nå. Jeg orker ikke å gå så lenge en gang til..... Har mistet motivasjonen allerede..... Men men :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2009 Tvi tvi VillemoVær. Jeg krysser fingrene for at du slipper å gå så mange flere dager. Når er det overtidskontroll på sykehuset ditt? Her i Bergen (KK) er det overtid etter 12 dager, men de setter deg jo ikke i gang hvis det ikke er noe galt. Må huske å spørre jordmoren min i morgen om hva slags rutiner de har der oppe. Kjenner ei som gikk 17 dager over her, men jeg er ikke helt sikker på hvorfor eller om hun ble satt i gang osv. Har veldig lite lyst til å bli satt i gang, vil at det skal skje naturlig jeg, men noen ganger har man vel ikke noe valg.
VillemoVær Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Hmmm, jeg er faktisk ikke sikker på når det er overtidskontroll, det husker jeg ikke fra 1, gang, Men jeg ble ikke satt igang fordi barnet hadde det bra å det var det som var viktig. Jeg er enig med deg at det er best om barnet kommer av seg selv, når hun :-) er klar..... Men det er virkelig en psykisk påkjenning å gå overtid. Man starter alltid å vente litt før terminen, å så skjer det ingen ting. Jo lengere, jo værre psykisk, for det er mange som ringer og maser (maser gjør de ikke, de bryr seg, men etterhvert føles det som masing:-) Jeg skal til Fr.stad
Snabeltann Skrevet 9. september 2009 #12 Skrevet 9. september 2009 Magisk dato og skikkelig sommervær her i Oslo hvertfall, 20 grader og stråålende sol det hadde vært dagen å føde på det.. jeg kommer akkurat fra jordmor, hodet har hvertfall festet seg, så det var en nyhet siden sist, ellers er det INGEN tegn på fødsel, ikke en kynner en gang.. Hun skal røske litt oppi der nestegang (tirsdag 15.) hvis det ikke har skjedd noe innen det, og så blir det event overtidskontroll..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. september 2009 Vannet mitt og slimproppen gikk nå i stad, hu-hei Ingen rier eller noe ennå da, men krysser fingrene for at det kanskje kommer etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå