Tea1 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Våknet ved seks tiden på fredag morgen av det jeg trodde var kynnere først,men som var rier.Det startet med ca 5-6 min mellomrom ,men ved ni tiden var det bare 3 min mellom så vi dro på sykehuset.Ble undersøkt å hadde 3 cm åpning.Satt en halvtime i badekar,noe som var bra smertelindring.Etter badet hadde jeg 4 cm,og jm sa at nå var det i gang.Hadde sterke og hyppige rier så fikk 6 stikk med noen nåler i ryggen,det føltes som vepsestikk.Men hjalp veldig på smertene i ryggen.Fikk også lystgass,det funka bra først,men ble kvalm av det etter hvert.Begynte da å kaste opp på hver ri.Ble skjekket etter ca 45 min hadde da 8 cm åpning.Og like etter 10 cm.Begynte da å presse.Det var det verste for jeg fikk hode bare halvveis ut,kunne kjenne på hodet.Men så stoppet det der.Presset så mye jeg kunne.Hjalp veldig at samboern sto bak å holdt ryggen når jeg pressa,ga meg mye å drikke å kald klut i panna.Men jeg ble veldig sliten.Etter å ha presset i tilsammen to timer,ble jeg klipt litt å gutten min kom på neste ri.Det var det mest fantastiske jeg har opplevd.Både jeg og samboer fikk øynene fulle av tårer.En vond fødsel,men absolutt vært smerten.Han var 50 cm lang og veide 3587.Var 3 dager på ulvåll hotell,det var et bra opphold.Men er hjemme nå og koser oss med gutten vår.Så vil si til dere som venter at ikke gru dere på forhånd til smerten.For den er uansett vært det.Ønsker dere alle lykke til å takker for meg her inne.
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Gratulerer så masse.... Nå vil jeg selv bare få det overstått slik at jeg kan få mitt vidunder i armene... Lykke til videre hilsen tone
gravidmednummer2 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Gratulerer så masse!!! Kos dere!
ormeynglet Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer så mye og kos dere med den lille:)
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer så masse:-) Ble rørt da jeg leste om fødselen..:-)
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Grarulerer!! Fikk et lite håp nå, siden jeg har 12 dager igjen idag......
vekten30 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Gratulere med den lille:) Så flott å høre at fødselen gikk bra og at dere bare koser dere nå Begynner å glede meg veldig nå Straks fødeklar;) Lykke til videre og takk for din historie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå