snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 legen sa bare ingen feber ingen vits å se på han... vel jeg er ikke helt enig kunne da sett på han og lyttet litt... han har hostet litt noen dager, mer for hver dag. både jeg og pappan er syk, men prøver jo ikke smitte småen. men de ser ikke ut som vi klarer unngå siden han vil helst sitte å kose hele dagen... hm så jeg bare lurer på vist han blir dorlig evt feber kan han få noe mot de eller må han bare være dorlig?? kjenner jeg håper virkelig de bare blir med hostingen å at han ikke blir syk og om feber evt osv ringer jeg legevakten eller sykehuset? han er jo ikke såå stor ennå, å legen sa de bør ikke ha feber før 3 mnd pga regulering av tempen selv osv....
fomle somle Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 hadde akkurat samme problemet med min da han var 7 uker... men legen lyttet på ham og så i halsen, og han ble lagt inn på sykhuset til observasjon siden han var så liten!! ring legevakten og krev at de ser på ham!!! da kan ikke nekte når han er så liten! Bare stå på ditt!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 takk..liker ikke at han er sånn.. er jo ikke voldsomt, men er første barnet mitt å er usikker på hva man gjør i denne situasjonenen.. hadde jo håpet han ikke hadde blitt syk som så liten... men han sover godt å spiser har de noe å si? føler han spiser mer en vanlig. er litt sånn tørket snott i nesen, men han puster fint.. hm blir litt usikker men drar nok på helsestasjonen i morgen tidlig bare for å være helt sikker... jeg kommer nok ikke til å sove uannsett for jeg er dorlig å liker å holde et øye med han hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå