Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hvordan ser dere selv ut, når dere er 40? Jeg vil tro det er mange dibbere som rett og slett ser jævligere ut. Og det er sikkert mange bleikfeite bedritne 20-30 åringer som alt ser mer motbydlig ut. Jeg er ikke av typen som henger ut personer med nick, men jeg har med egne øyne sett at det er dibbere her som er langt yngre enn Jensen som ser mer slitne og dratt ut. Er bare å ta en titt på albumet her det.
Tigerpote Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Har du? Det har ikke jeg. Siv ser ærlig talt fæl ut da, du kan da ikke mene annet? Også så fæl personlighet? Og fæl politikk? Hele dama er jo bare fæl!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Hvor er elegansen til Erna? Hvor er stoltenberg pen? Hva med Kristin? Er det i heletatt noen politikere som er så elegangte, pene og veldreide. I mine yngre dager kan jeg ikke huske at det var viktig for hverken Brundtland eller Willock å være så forbanna sexy.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Er hele dama bare fæl, tigerpote. Langt fra. Og hun har i det minste noe DU mangler. Vett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå