fomle somle Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 herregud... har hadd verdens verste uke med max uflax! igår fikk jeg steinsprut på bilen så halve frontruta sprakk! å idag etter jeg hadde vært på butikken, så hadde grunnarbeid grevd over veien og ahdd igjen med grus, noe som hadde dannet et svært hull, såg det sto biler oppover veien da jeg kjørte ned med nødblink og alle skiftet dekk. Tror dere ikke jeg klarte det også da?! hørte ett kjempe smell også dunk dunk dunk... så stoppet jeg og da var fordekket på passasjersiden helt flatt med helt skadet felg! og felgen på bakdekket var også skadet! Hvorfor i alle dager setter de ikke opp skilt???? Jeg var ikke enesten... det sto 4 biler til der og skiftet dekk liksom! og mens jeg sto der og irriterte meg, var det en mopedist som kjørte ned i hullet og fløy framover på veien og nesten under bilen i motgående kjørefelt! stakkars!! politiet kom da samboeren min var ned for å møte falk. Kommer til å ringe grunnarbeid imorgen og kreve de for pengene for skadene!! er dette urimelig av meg???
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Nei det syns jeg ikke er urimelig..
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 oj, herregud.. uka har jo nettopp begynt! håper virkelig at resten av uken blir bedre for deg!!! Og nei, synes ikke det er urimelig av deg... Selvom du ikke for erstatning for det så kanskje dem lærer en lekse neste gang!
fomle somle Skrevet 8. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2009 regner med at jeg ikke er enesten som ringer de! synes de kan betale for skadene når de ikke gidder å sette opp ett skilt en gang!!! kjenner jeg blir sint av tanken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå