md71#mamma# Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Mener og ha lest her inne om noe som kan hjelpe??Holder på og gå på veggene!!!!
Stephanie_ Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 jaaa kan noen hjelpe?? jeg har også det...:-( blir gal.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Jeg har det akkurat som deg. Jeg holder på å klikke fordi jeg har så urolige bein. Jeg tøyer, strekker og flytter på bena konstant. Dette har også gjort det vanskelig for meg å sove om natten. Dessverre har jeg funnet noe som funker mot dette. Hvis man har det slik utenom graviditeten, kan det være mangel på magnesium eller andre viktige mineraler eller vitaminer. Eller at man rett og slett bruker bena for lite eller for mye. Men når man er gravid så kan det rett og slett bare være den voksende magen som hindrer blodet i å sirkulere. Lite man kan gjøre med det. Men hvis noen har gode råd, så er jeg lydhør! Holder på å bli sprø til tider!
Minaw Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Prøv med ren ulltråd.. (gjerne rød har jeg hørt) Det funka kjempebra på meg og flere jeg kjenner iallefall! Knyt ulltråden rundt anklene, og kan sikkert prøve rundt håndleddene og..
Emma27 Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Jeg har fått tak i soneterapibok, og kjæresten min skal prøve det på meg nå i kveld. Kan gi dere beskjed i morgen hvordan det har gått. Blir sprø av det jeg også!!
mammamtil2 Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Hei. Jeg sliter også veldig med uro i armer og ben, spesielt når jeg skal legge meg. Brukte magnesium en stund uten at det hjalp så veldig. Så rådet min jordmor meg til å sitte med bena i kaldt vann en stund før jeg skal legge meg, og det virker i alle fall for meg :-)
Elskeråværemamma Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Jeg har restless legs og hadde det også i forrige svangerskap!! det eneste som hjelper hos meg er MAGNESIUM - og da kun av typen BIO-MAGNESIUM som er i en blå eske. Den kjøper jeg på helsekost. Virkningen begynner vel etter en 4-5 dager ) er sååå mye bedre nå heldigvis!! Prøv det!! I forrige svangerskap kjøpte jeg først bio-magnesium og etterpå en hvit boks med magnesium på apoteket. Magnesiumstabelettene fra apoteket virket ikke, så da kom restless legs tilbake igjen... Lykke til!!
md71#mamma# Skrevet 9. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2009 Takker for alle tips. Alle skal prøves. Tvi.tvi til dere andre md plager også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå