Gå til innhold

Herregud? Unge mødre, azz!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere det i dag, eller? Jeg er sjokkskadet her jeg sitter!

Selvom dem har fått barn, og noen TO til og med, så har dem enda ikke skjønt at dem må slutte å leve livet?!

Skulle jo nesten tro dem bare var 18 år eller noe sånn...

Nei, ære være gretne, gamle DiBhøner, dem gjør bare det rette!

*BRR*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er helt enig azz!

Leve livet er jeg totalt ferdig med, hallo lizzom!

Her går det kun i grønnsaker, Reima dress og alkoholfri vin!

Skrevet

hva var det hun ene blonde på reklamen sa: ''før kunne jeg kjøpe sminke men nå må jeg kjøpe klær og bleier og sånn''

Nei sier du det du!

Skrevet

herregud... nå får dere virkelig gi dere!!!

kan da virkelig leve livet selv om man har barn. om man drar en kveld på byen så synes jeg ikke at man er noen dårligere mor av den grunn!

eller om man tar seg en øl etter barna er i seng er man ikke uansvarlig!!!

Mulig dere har noe imot unge mødre, men vi er MINST like gode mødre som dere er!! Så gi dere med dømminga!

vi kritiserer ikke dere vi heller!!! swelv om vi tenker vårt!

Skrevet

Hehe, du leste tydligvis ikke med samme briller som jeg hadde når jeg skrev det..

Jeg skrev iallefall mitt innlegg med sterk ironi!

Skrevet

jeg kritiserer ikke unge mødre, i såfall synd for meg, er jo ung mor selv:)

Skrevet

synes faktisk episoden var bra jeg.

Ok.. hun som var på contry festivalen var vel ikke stilt i det beste lyset , men tror vel at de fleste av oss ikke hadde vist den aller, aller beste mamma siden i det vi skal på fest??

Stor respekt til hun som hadde sluttet å ruse seg da hun fant ut at hun var gravid. Selv om jeg selv aldri har opplevd noe sånt så forstår jeg at det må være vanskelig. Bare det at hun selv har ordnet at hun skal gå å ta tisseprøver for å ikke få en sprekk er jo kjempebra!

Hun på 17 år(?) virket ikke som den smarteste ,MEN husk at det fortsatt er de som lager serien som bestemmer vinklingen de vil bruke på de forskjellige personene.

Skrevet

Har ikke sett serien, men husk at man kan vri og vrenge på ting med klipping, slik at virkeligheten på skjermen blir en helt annen enn slik det egentlig var.

Skrevet

Jepp, og man kan også tolke ett innlegg på en annen måte enn det er ment. Kanskje noen av dere skulle lese hovedinnlegget en gang til.

Skrevet

Til HI.

Vi er ikke grettne!!! Heller ikke grinete... i allefall ikke hele tiden.... De fleste av oss ønsker ikke å sette unge mødre i bur heller, vi unner dem faktisk turer på byen, sminke og en koselig hverdag. (Dog ikke på bekostning av barna) Har forresten ikke fått sett serien. God Natt.

Skrevet

Ja, man kan vri og vende og klippe til det mest utrolige...

Men etter 4 eller 5 sesonger med "Unge Mødre" så burde de som er med faktisk være klar over det? Eller??? Har man noen svakheter må man nesten forvente at disse blir fremhevet,- særlig om de kan ha underholdnignsverdi..

De som var med i sesong 1 visste ikke på samme måte hva de gikk til ( bortsett fra at i realityseriere generellt er det om å gjøre å sette ALT "på spissen"..så HELT unnskyldt er man ikke) men de som har vært med på de neste sesongene har ingen unnskyldning what so ever for å påstå at de blir fremstilt som dummere/rarere/mindre fornuftig enn de er..De VET hva de går til, de har faktisk konkurrert om å få "plass>" og de bør vel være forberedt på at de verste og "rareste" sidene ved en selv VIL bli fremhevet for å vise "hvem de er".....

Så at de kommer her inne i ettertid og "forsvarer"seg gjør de for meg bare enda mindre "Bright".....

Foreløbig har jeg ikke noe mening om årets sesong..Hun eks-narkomane viste tegn på fornuft,- men hun var jo ikke helt 100% "Ung mor";- var passert 20....Hun ene var lovlig blond, innrømmer det,- men ikke verre enn andre på sin alder..Problemet er at hun er mor,- så hun burde kanskje ikke tillate seg og vise sin ungdommelige naivitet på TV..

Hun siste så jeg nesten ikke noe av..Bortsett fra at hun venter nr to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...