Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Låner dere bort barna deres hvis andre har lyst til å passe dem? Uten at dere har behov for barnevakt og ikke vil sende bort barnet?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Nei.... Kjenner ikke til problemstillingen
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Nei, ikke så lenge barnet ikke er gammel nok til å ha ytret ønske om det selv.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Det viktigste er jo at barna har lyst, hvis de vil, så klart det. Nå har ikke jeg hatt barnevakt mer enn fem ganger på tre år da, men det har sine årsaker:) Nå er det fantastisk med barnevakt!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Besteforeldrene får låne når de vil. Ikke så plaget med at andre kommer å vil låne...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #6 Skrevet 8. september 2009 I sommer nærmest bodde datteren vår hos svigers på hytta, men nå er hun jo åtte år, og det er første gang det har vært sånn at hun har vært borte uten at vi har hatt en grunn til det.. Var rart å bare være oss her hjemme uten noe spesielt å gjøre..hehe
Gjest Skrevet 8. september 2009 #7 Skrevet 8. september 2009 Ja. Jeg vil veldig gjerne at de skal ha et mye bedre forhold til sine tanker, onkler, kusiner og fettere enn hva jeg har. Og filletanter og sånt;)
Gjest Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Besteforeldre og tantene så. Men det er jo fordi vi er sikre på at barnet vårt trives der og at vi synes det er viktig at de får et godt forhold da. Ellers har vel ingen andre enn dem nevnt ovenfor spurt så det har ikke vært noen problemstilling egentlig, he he.
Agehya Skrevet 8. september 2009 #9 Skrevet 8. september 2009 Jepp, gjør jeg gladelig. Men det skjer nok alt for sjelden. Mine har sterkt ønske om å bli "lånt vekk", men ingen som har tid.... Men de er 4 og 6,5 da.
Bunnies by night Skrevet 8. september 2009 #10 Skrevet 8. september 2009 Det kommer an på alder. Gutten vår er 18mnd - og nei - vi låner han ikke bort. Når han blir eldre og viser at han ønsker å besøke besteforeldre, tanter og onkler alene - så kan vi godt gjøre det:)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #11 Skrevet 8. september 2009 Nei, barnet mitt er ikke til låns, er kun 8 mnd, flere som maser om å få låne titt og ofte, men låner henne ikke bort. ( enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå