<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Noe som vet om det er noen "regler" i forhold til det? Jeg har ikke planer om å sykle lange treningsturer. Men er enkelte ganger det er enklere å bruke sykkel enn i bil i forhold til parkering osv, så lurte litt på om det var er en grense for når man bør la sykkelen stå..?
snuffe Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Bare å sykle. Selvsagt ikke heldig å velte, men det er det jo strengt tatt aldri.
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Så bra. Takk for svar. Satser på å ikke velte. ;P
septbaby09 Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Jeg har lest ,man ikke bør sykle etter noen mnd, pga balansen og tyngdepunktet forandrer seg veldig. Og om man faller, evt bråbremser og får styret i magen. Men kommer sikkert veldig an på hvor man sykler. Jeg bor i oslo, mye trafikk, trikkeskinner etc, så har latt sykkelen stå mange mnd nå, selv om jeg pleier å sykle overalt. Men dette må såklart være opp til hver enkelt:)
gutt06&09 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Sykle i vei!! Problemet er jo som det blir sagt her at man kan få styret i magen hvis man tryner, men det gjelder jo å være litt forsiktig. Sykkelbevegelsene med beina er supre mot vann f.eks. Syns ofte det er lettere å sykle enn å gå, blir litt lett anpusten for tiden:-/
Galathea73 Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg sykler fortsatt til jobben, butikken etc, er i uke 31. Nå skal det sies at jeg ikke har lang vei til jobb da, men syns det er utrolig praktisk, og det er bedre enn å gå, da kjenner jeg det i bekkenet. Har ikke merket noe til at tyngdepunktet har forskjøvet seg slik at balansen blir dårligere, men magen er litt i veien da og det er litt ubehagelig, så det spørs om jeg ikke setter bort sykkelen om ei uke el to.
vimsi78 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Jeg mener også at det bare er å sykle. jeg har lest at sykling er bra mosjon når man er gravid, men at man skal sitte på sykkelen og ikke stå. Det å stå og sykle skal nemlig være belastende for bekkenet. Ellers så må man så klart være litt mer forsiktig så man ikke ramler. Så når det begynner å bli glatt ute kan det nok være en ide å kutte ut syklingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå