mitt 4.barn har kommet Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Skal døpe lillegutt om 2 uker, og har ikke planlagt pyntingen ennå. Er litt sær når det gjelder pynt til dåp. Lei av tradisjonell pynt, typiske dåpservietter m.m. Skal enten bruke hvite tallerkener eller noen med blå/gull-kant, og hvite duker. Ideer tas imot med takk, også forslag til nettsteder eller blogger som viser fine bilder.
cherry coke Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hadde dåp på høsten og hadde fargen burgunder som utgangspunkt=) Burgunder sløyfe på dåpskjolen, burgunder fargede lys og servietter. Bomster i mye grønt, hvitt. Service i helt hvitt og hvit linduk- Kjøpte også noen burgunderfargede flyteblomster som jeg la litt tilfeldig på bordet og på koldtbordet. Ble kjempefint!
*smula* Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Vi hadde knallblå kubbelys og servietter. Hvite roser i høye, smale vaser og lekebiler rundt omkring på bordet.
ApriIbaby Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Denne brukte jeg som løper over hele bpordet. Nydelig på hvit duk. Kan http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=101007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå