Sandy84 Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Sikkert vanlig dette her, men har nå lyst å sjekke likevel da. Er 17 uker i dag og stikkinger i magen har begynt å komme tilbake. Er stikk, gjerne rundt navle området. Vanlig? Er ikke intense, men kan komme og går i perioder. Funnet ut at hvis jeg gnir forsiktig på akkurat punktet så gir det seg ganske fort, for så å komme tilbake 5 minutter etterpå, hehe.... Magen vokser som bare det og alt er bra, men de stikke periodene kunne jeg klart meg uten.....
trallatausa Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Det kjente jeg også for et par dager siden.. men tror det var bare luft.. Har ikke kjent det siden..=)
Terese med to jenter Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg har også sånne stikkinger, synes det er veldig ubehagelig, selv om det ikke er kjempevondt så kjenner jeg det godt. Lurer også på om dette er normalt??
Sandy84 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 kjenner luft i magen også, men dette er ikke luft... Hvor langt på vei er dere?
chiquita83 Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Hei jeg har oxo stikkninger i magen,lurer på om dette er vanlig.på siden og nederst. jeg er 14-2.
dixie79 Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 har også hatt det fra uke 15 til nå, og virke som det fortsetter (uke 25). Først var det mest på høyre siden min, nå er det mest rundt navle omeråde, og nederst i magen, alt har vært bra hele tiden på konrtoller. da jeg spurte når jeg var på ultralyd, mente legen det var rett å slett vokse smerter, att det blir sånn får att man vokser og muskler og alt strekker seg. Så prøver å slå meg til ro med det, selv om det ikke er like lett støtt for kan noen dager være ganske mye og intenst. Syns noen ganger det hjelper å smøre å massere magen litt.. Noen andre av dere som har spurt legen om hva dette er? Hvis hva har dere da fått til svar?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 har det samme. er 17+1 i dag.. skal til jordmor på fredag å tenker å spørre henne om dette da. =)
Wickop Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Har også plagdes med dette, i uke 17 var det et par dager det var så vondt at jeg ikke ønsket å puste en gang. Men spurte om dette da jeg var på ultralyd i uke 18 og fikk da beskjed om at det var voksesmerter, noe som kunne være ganske ekstremt hvis du normalt har en flat muskuløs mage...
glad i mange barn Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 kjære alle gravide...dette er livmor båndene som strekker seg,det skjer desverre gjennom hele svangerskapet,men skal jo vokse og gjøre plass til barnet,hele livmoren skal jo bli stoor så dette skjer hele tiden og er helt ufarlig men dog ubehagelig,men massaje hjelper,gni på området,og ligge seg litt på siden og slappe litt av...så går det over,men kommer nok igjen...kjennes rundt hele livmoren fra siden til midt på magen og over på neste side...ikke noe å bekymre seg over...helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå