LillePersille88 ? Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 Hei hei:) Hvordan går det med dere alle sammen? : ) Har ett lite spm.. Lurer på når dere som har opplevd MA fikk igjen mensen? Eller, når man kan rekne med at den kommer tilbake? Er det fire uker etter man har fått restene ut av kroppen? Det er 4 uker siden jeg var på sykehuset neste uke, og tror jeg hadde EL forrige uke.. Hadde litt menssmerter, aldri kjent EL før, men rekner med det var derfor jeg hadde menssmerter.. Da vil det jo si at det stemmer med 4 uker? Men, dersom det var EL, kommer mensen da 2 uker etter? Vet at den gjør det til vanlig, men vet ikke helt hvordan kroppen fungerer etter en MA.. Blødningene etter sykehusbesøket har stoppet helt opp, det gjorde den i forrige uke:) Skulle egentlig vært 16+3 i dag:'( Men man kan ikke tenke slik.. Selv om jeg gjør det hver dag.. Fikk også innkallelse til UL i posten i forrige uke, det gjorde meg bare enda tristere:/ Skulle vært den 24.09.. Så tror jeg kommer til å gråte litt når den dagen kommer:'( Hvorfor sender de ut slikt når man har vært hos legen og greier og fått bekreftet at det gikk galt? Har de ikke slikt på data??! Uansett, jeg gleder meg til mensen kommer tilbake, slik at vi kan begynne å prøve igjen:) Vi har nettopp begynt å ha sex igjen etter dette, men vil ikke kalle oss prøvere denne mnd:) Ble litt langt dette innlegget, men takker for svar:)
J -76 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei du så leit! MA er virkelig tungt å oppleve... Jeg fikk mensen tilbake rundt 5 uker etter utskrapning, testet positivt på grav.tester i opptil 2 uker etter utskrapning. Sender deg en stor klem
LillePersille88 ? Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 Takk for svar:) Jeg testet i forrige i uke, og det ble negativt. Jeg hadde ikke utskraping, fikk piller for å sette i gang det hele. Så nå håååper jeg at mensen kommer neste uke! Er ikke tålmodig av meg:P Var mensen annerledes da? Eller var den slik den var før? Tenker på mengde, varighet..?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Hei vennen. hadde ma i uke 13+5. fikk eggløsning 4 uker etter, og mensen akkurat 6 uker etterpå. Til fredag har jeg hatt en uke med mens og skal vel da ha eggløsning neste fredag hvis jeg får min 28 dgr syklus tilbake. Jeg tenker akkurat som deg. Nå skulle jeg snart vært i uke 20, og den dagen jeg skulle ha vært på ultralyd i forige uke, ja da gråt jeg fælt. Utrolig vondt er det. Men må bare prøve igjen. Masse lykke til. Håper du snart får mensen tilbake. Masse trøsteklemmer
LillePersille88 ? Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Det er skikkelig vondt, det var jo liksom babyen vår.. Selv om det var ganske så lite.. Leste jo hver dag om hva som skjedde den og den uken.. Så viser det seg at det jeg hadde lest om de siste ukene, aldri skjedde:( Helt rart å tenke på:/ Hadde også gledet meg skikkelig til å ha babymage når julen kom, men det kommer jo ikke til å skje nå Men, kanskje jeg er gravid i alle fall da:) Hadde vært koselig:) Håper det klaffer for deg snart! Og takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå