Gå til innhold

e det nokke i støkkar med folk ellar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har opplevde n del ganger å få kommetaren å gud du er jo så tynn at du kan da umulig bære fram ett barn etc...eller klarer ikke se for meg at du skal ha stor mage eller plass til noe barn??

ok ikke bare sårer det å høre pga jeg vet jeg er tynn..er kanksje ikke mer enn tre kg under det jeg burde og ikke ett jævla vandrende skjellett for fa**n!! har da ett barn fra før og min kropp tilpasser seg ett lite barn i magen på lik linje som alle andre!!

og dette er folk som vet at vi driver å prøver på 2 forsøk med ivf...hjerteløst og tankeløst spør du meg!!

det er liksom lov å kommenter at folk er tynn men sier man at noe tykk rett oppi trynet på noen ja da er man uhøflig da!! hva i helv*** er forskjellen? begge deler sårer jo like mye... måtte bare få det ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Jeg er på andre enden, men det finnes da noe som heter folkeskikk! Man trenger ikke kommentere hvordan andre ser ut! Jeg får lyst til å svare "herregud så stygg du er i trynet" :D Og det er verre, for da kan man verken slanke seg eller legge på seg for å rette på det... Hehehe.

Skrevet

hehehe:) ja og det værste er når det kommer fra familie medlemmer som er TYNNERE enn meg og kommenterer at jeg er slank ???lurer på om enkelte ser seg i speilet før de går løs på andre verbalt!...bedre å være tynn eller tjukk enn å være stygg i tryne ja!!hehehe:))))

Skrevet

Helt enige med begge. Folk snakker litt for mye uten å tenke over hva de sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...