Gå til innhold

stikker og "drar" i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ca 6 7 8 uker på vei.. og innimellom stikker det og "drar" litt i magen.. og magen er innimellom hard.. og når jeg nyser gjør det av og til veldig vondt i eggstokkområdet eller hvordan jeg skal forklare det.. er dette vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Dette er veldig vanlig, ligamentsmerter og at livmoren vokser :) Så dette er bare positivt :)

Skrevet

åh.. så bra :) var nesten redd jeg skulle nyse ut babyen.. he he. har jo en gutt på tre fra før.. men dette svangerskape er foreløpig veeeeldig annerledes. derfor må jeg spørre og grave litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...