Guttemamma til to Skrevet 8. september 2009 #1 Skrevet 8. september 2009 jeg er ca 6 7 8 uker på vei.. og innimellom stikker det og "drar" litt i magen.. og magen er innimellom hard.. og når jeg nyser gjør det av og til veldig vondt i eggstokkområdet eller hvordan jeg skal forklare det.. er dette vanlig??
Gjest Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Hei! Dette er veldig vanlig, ligamentsmerter og at livmoren vokser Så dette er bare positivt
Guttemamma til to Skrevet 8. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2009 åh.. så bra var nesten redd jeg skulle nyse ut babyen.. he he. har jo en gutt på tre fra før.. men dette svangerskape er foreløpig veeeeldig annerledes. derfor må jeg spørre og grave litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå