Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (kreative sjeler svar meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

min svigermor fyller 70 og jeg har ikke peil på hva vi skal finne på til henne! Hun har god økonomi så hun kjøper alt hun trenger hele tiden.

Det vi har gitt før er :

smykker og annet fra gullsmeden

Klær (men vanskelig pga størrelsen hennes er så ulik fra ben til overkropp)så det nekter jeg lete etter igjen

kjøkkenutstyr av diverse

jeg har scrappet et album med hele slekta i

ja...bøker har vi gitt.

Hun er nå bevegelseshemmet, så kan ikke gi frisørtimer osv, for hun kommer seg ikke dit på noe måte

Kan noen tipse om noe unikt, noe smart eller bare noe ekstremt hyggelig?? Har så lyst at gaven skal ha en mening....kom med tips

takk og smask til dere for tips!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bevegelseshemmet? og ikke kommer seg til frisør, Fins det bare en frisør som holder til i 4. etasje uten heis? I tilfelle ville et hjemmebesøk av frisør vært tingen, eller klippekort på at du hjemmefarger / klipper / ruller opp håret være noe.

Hvordan ser hun ut da om hun aldri er hos frisør?

Skrevet

vel, hun har brukket ribbeben osv, så hun må ligge helt i ro i mange uker, har benskjørhet :( ellers hadde vi nok fikset det med frisør:P

jeg ordla meg sikkert litt teit :P sorry!

Skrevet

Da synes jeg billetter til et kulturarrangement litt frem i tid, inkludert en tur til frisør på forhånd + at du og din man blir med på arrangementet. Det kan være alt fra Køntri til Klassisk ,opera eller kino..... Fellesskapet er ideen.

Skrevet

Ta henne med på opera, kino eller revy! Ikke bare gi billett og "klar deg sjøl", men bli med. Det er en hyggelig gave som har slått an blant flere jeg kjenner :-)

Skrevet

Jeg så ikke svaret til hun over da jeg somlet litt med å skrive.. Men jeg er i hvert fall enig i at det er en god idé :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...